Gå til innhold

Vilket Race er best?


Gjest Slettet-3t93k9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Hallo!

 

Jeg spiller WoW, men lurer på vilken Class er best av Warrior og Rogue?

 

Jeg er lvl 26 i Rogue, men burde jeg bytte?

 

Jeg takker for alle svar! :thumbup:

 

Mvh. Jonas :w00t:

 

EDIT: Stavefeil.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst så heter det class når du snakker om warrior og rogue. Race er Menneske, gnom, Dverg, Natt alv, ork, Troll, tauren, undead osv. Det er ikke noe fasist svar på hva som er best. Det er hva du liker. Så les litt på wow-europe.com om de forskjellige klassene, så ser du kanskje hva som passer deg best

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Først og fremst så heter det class når du snakker om warrior og rogue. Race er Menneske, gnom, Dverg, Natt alv, ork, Troll, tauren, undead osv. Det er ikke noe fasist svar på hva som er best. Det er hva du liker. Så les litt på wow-europe.com om de forskjellige klassene, så ser du kanskje hva som passer deg best

6998720[/snapback]

 

 

Jeg skriver for en venn, jeg spiller ikke selv! :cool:;)

 

Takk for hjelp! ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Eneste som kan sies er at i det lange rep grinding løp så svarer det seg å være menneske da dem har +5 på reputation building.

 

Men selvsagt, men må spille det man syntes er kjekt :thumbup: rasene er balansert slik at alle fordeler på de forskjellige rasene veier opp for hverandre.

 

Eneste er om man har bestemt seg for å f.eks kun bruke sverd, kanskje fordi man digger dette, så svarer det seg å velge human pga +5 på sword. Orkene har +5 på øks..og slik går det videre gjennom rasene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Les på Wow-europe.com da får du et litt bedre syn av de forskjellige klassene. Som poor leno sier at warrior er best. Som du ser så spiller han warrior. Så klart anbefaler han warrior da. Så du burde heller spille litt selv og se hva du liker.

6998759[/snapback]

 

 

Ja, men vil jo høre andres meninger..

 

Skal teste Warrior!

 

 

 

Takk for alle svar! :thumbup::thumbup:

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Jeg skriver for en venn, jeg spiller ikke selv!  :cool:  ;)

6998735[/snapback]

Du spiller ikke selv, men sier du har en level 26 rogue? :p

 

For å svare på spørsmålet ditt.. ingen class er bedre enn andre. Alle classes har en oppgave i grupper/raids, og alle har fordeler og ulemper (både i PVP og solo grinding).

Mitt tips til deg er at du velger en class du synes er morsom å spille med.

Liker du å spille med roguen din? Hvis ja, fortsett med det. Hvis ikke... velg deg en annen class, og se om du liker den bedre!

Ingen kan fortelle deg hva du synes er mest morro å spille med, da dette er opp til hver enkelt hva de liker best.

 

Edit: Om du er ute etter min mening, priest :p

Eller warrior. Har priest som main raiding character, og liker det veldig godt, med en warrior alt som også er veldig artig å spille med.

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
Warrior er selvsagt best...!

6998726[/snapback]

 

 

Ulemper og fordeler?

6998739[/snapback]

 

Altså, jeg mener at warrior er best. Jeg sa det her med litt ironi i skrifta, ettersom smak og behag regjerer i spillet.

 

Fordel med warrior er at det er en grei oppgave å levle opp, en god del ok warrior-only quests som er spessielt morsome. Når du er lvl 60, er det aldri problem med å skaffe grupper til instancer, i instancer blir du alltid buffed og tatt vare på av alle de andre spillerene rundt deg. De vet at; hvis du dør, dør de!

 

I høyere raid-instancer er warrior utrolig mye morsommere enn rogue. iallefall hvis du får en litt viktig Tank-rolle i raidet. Det er en allright spilloplevelse å tanke alle de store, slemme bossene i spillet :)

 

Eneste ulempen jeg kommer på med en gang, er at du ikke har noen healingspells etc. Men det er jo derfor man har bandages og potions i spillet, er det ikke? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...