monirha Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 For veldig mange år siden spilte jeg en pingvinspill hos en veninne. I dag er sikkert dette spillet latterlig dårlig, men på den tiden synst jeg som liten jente at det var veldig gøy. Noen som vet hvilke spill dette kan være? Og hvor jeg eventuelt kan få tak i det? Husker desverre ikke mer enn at det var små søte pingviner som lignet litt på Linux.
PantZman Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Er det Ice Climber til NES du tenker på? *se om jeg finner det* Edit: var nok ikke Ice Climber, du spiller som eskimo og dasker løs på seler og en slags fugleart Endret 4. oktober 2006 av PantZman
Goliath Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Linuxpingvinen heter Tux Jeg trodde også Ice Climber, haha..*nostalgi* Husker du hva slags konsolle du spilte dette på?
monirha Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Linuxpingvinen heter Tux Jeg trodde også Ice Climber, haha..*nostalgi* Husker du hva slags konsolle du spilte dette på? 6995936[/snapback] hehe, ok da.. Lignet på Tux konsolle? Jeg var så ung så jeg husker ikke stort. Var på en eldgammel pc
Smirnoff Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hadde et pingvinspill på C64 som het Pengo. Det kom opprinnelig fra en arcademaskin, og ble portert til flere platformer i ettertid. Eneste jeg kom på i farta, mulig det ikke er det du ser etter. Endret 4. oktober 2006 av Smirnoff
monirha Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Hadde et pingvinspill på C64 som het Pengo. Det kom opprinnelig fra en arcademaskin, og ble portert til flere platformer i ettertid. Eneste jeg kom på i farta, mulig det ikke er det du ser etter. 6996024[/snapback] Er ikke det nei.. Det er svarte og hvite tux lignende pingviner som springer på snø og hopper og sånn.. Hva poenget med spillet var husker jeg ikke.. Et helt enkelt spill ivertfall.
kaalaaker Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Eg trur eg kan huske at eg har spelt det, men eg har aldri funne det igjen. Det var morsomt...
monirha Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Antarctic Adventure? 6999665[/snapback] Der er vi inne på no.. kanskje det er det? Skal se om jeg får lasta det ned og sjekke
monirha Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Antarctic Adventure? 6999665[/snapback] Der er vi inne på no.. kanskje det er det? Skal se om jeg får lasta det ned og sjekke 7002186[/snapback] Var ikke dette
iChristian Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Dette synes jeg høres morsomt ut, kanskje de skulle relansere det som Tux-Game? hehe
monirha Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Dette synes jeg høres morsomt ut, kanskje de skulle relansere det som Tux-Game? hehe 7002750[/snapback] hehe, kanskje det
DurinVIII Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hadde et pingvinspill på C64 som het Pengo. Det kom opprinnelig fra en arcademaskin, og ble portert til flere platformer i ettertid. Eneste jeg kom på i farta, mulig det ikke er det du ser etter. 6996024[/snapback] Hadde det samme til Atari. Fikk nesten tårer i øya nå
Patrick de Maar Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er det Ice Climber til NES du tenker på? *se om jeg finner det* Edit: var nok ikke Ice Climber, du spiller som eskimo og dasker løs på seler og en slags fugleart 6995914[/snapback] ååååeee.. det er så evig rått. *Finne frem*
Rata101 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Antarctic Adventure? 6999665[/snapback] Antarctic Adventure!
Runar Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Kan det være Tux Racer? Har spillt dette mye selv også I så fall kan det lastes ned fra http://tuxracer.sourceforge.net/download.html. Et bilde: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 11. oktober 2006 av Gyn3r
ⅵdar Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Kan det være Tux Racer? Har spillt dette mye selv også I så fall kan det lastes ned fra http://tuxracer.sourceforge.net/download.html. Det kan det nok ikke være. Det var nok kke så god grafikk for 15 år siden
Shibiz Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Kan man ikke bare spille http://www.prosieben.de/games_handy/online...tisports/games/ ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå