Gå til innhold

Bestille Wii frå USA? Fordeler & Ulemper?


siDDis

Anbefalte innlegg

Sitter her og tenkjer over om eg skal bestille den rett frå USA

 

Fordeler som eg har funne:

Prisen inkl moms ligger på ca 2000kr.

Eg får den *før* alle andre

Alle spel er amerikansk sone som passer meg perfekt når eg skal bestille spel over atlanteren som ofte er mykje billegare og av og til kjem og litt før. (Det største grunnen til at eg får lyst å bestille frå USA)

Større sjanse at eg får sikra meg ein Wii før jul då eg kan risikere og forsove meg her heime :p

 

Ulemper som eg har funne:

Skifte straumkontakt(vanskeleg?)

Garanti(Som eg egentleg ikkje bryr meg så veldig om då noko må gå utroleg gale for at den skal gå i stykker)

 

Kva meiner folket? Konsollen aleine blir nok billegare her til lands men inkl spel og fjernkontrollen som koster 330kr inkl moms så vil det bli enda billegare i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her og tenkjer over om eg skal bestille den rett frå USA

 

Fordeler som eg har funne:

Prisen inkl moms ligger på ca 2000kr.

Eg får den *før* alle andre

Alle spel er amerikansk sone som passer meg perfekt når eg skal bestille spel over atlanteren som ofte er mykje billegare og av og til kjem og litt før. (Det største grunnen til at eg får lyst å bestille frå USA)

Større sjanse at eg får sikra meg ein Wii før jul då eg kan risikere og forsove meg her heime :p

 

Ulemper som eg har funne:

Skifte straumkontakt(vanskeleg?)

Garanti(Som eg egentleg ikkje bryr meg så veldig om då noko må gå utroleg gale for at den skal gå i stykker)

 

Kva meiner folket? Konsollen aleine blir nok billegare her til lands men inkl spel og fjernkontrollen som koster 330kr inkl moms så vil det bli enda billegare i lengden.

6995527[/snapback]

 

JEg kjøpte min xbox fra USA når den kom i 2001. Satte på en stepdown adapter på strømmen(Veldig enkelt).

Den har kjørt så og si 24/7, og kjører fremdeles fint uten problem.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke hatt noen problemer med å kjøpe fra USA. Vurederer det selv.

Eneste er at strømadapteren er forjævlig schvær.

Lenke til kommentar

Vil ein ikkje kunne få igjen på garantien om ein kontaktar Nintendo? Det er jo tross alt dei som lagar produktet, og det vil bli billegare for dei om du kontaktar dei direkte, sidan det vell uansett er dei som betalar for reparasjon? Er ikkje sikker på noko av dette her, men kan godt tenke meg at det er slik...

 

Har sjølv vurdert å bestille Wii fra USA, men eg har enda ikkje bestemt meg for om eg gjer det. Det er eigentleg ganske kjekt å gå i butikken å kjøpe spel, i staden for å bestille dei via internett, det er ein spesiell følelse når ein går hjem med eit spel i handa :D

 

Strømgreiene tror eg ikkje blir eit problem, så lenge, fordi når konsollen vert lansert i Noreg så vil du kunne kjøpe ein norsk adapter (eg veit ikkje akkurat kva det heiter, den tingen du som følg med konsollen når du kjøper den i Noreg), sidan strømmen som kjem ut av den er den same uansett kor du kjøper Wii/strømadapteren.

Lenke til kommentar
Vil ein ikkje kunne få igjen på garantien om ein kontaktar Nintendo?...

7000259[/snapback]

 

Det er ikke noe Nintendo i norge, men Bergsala som er importør som tar seg av garantisaker. Bergsala lever av å importere konsoller og spill så å hjelpe en som har importert konsollen fra utlandet er nok det siste de gjør.

Lenke til kommentar

Eg ville absolutt ikkje bestilt frå USA. Det største ankepunktet er garanti/reklamasjon. Kjøper du i Noreg kan du alltid gå til forhandlar dersom noko skulle skje, og ha fulle rettigheiter og lova i ryggen. Eg forstår at der er ein del her som meiner at Nintendo er magisk, og at deira maskinvare derfor er immun mot barnesjukdommar, men sjølv ville eg ikkje ha gambla på dette. Det KAN skje noko, og då er det straks mykje meir stress enn om du hadde kjøpt han i Noreg.

 

Det andre er det med soner...no er vel ikkje Wii sonefri, og eg veit ikkje korleis det då blir med spel og utstyr du kjøper her til lands.

 

Nei, kjøp i Noreg, då veit du...

* ...nøyaktig kva det kostar deg, ingen skjulte ekstrautgifter i tilknytning til import.

* ...at det du kjøper her til lands skal fungere med konsollen din.

* ...at du har fulle rettigheiter om noko skulle skje.

 

Trur uansett ikkje det blir so mykje dyrare når ein tek alt i betraktning. Og å få han før alle andre er ei kortvarig glede. Du skal trass alt ha konsollen i mange år, so då spelar ikkje ein månad eller to so stor rolle i den store samanhengen.

 

Kay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Sitter her og tenkjer over om eg skal bestille den rett frå USA

 

Fordeler som eg har funne:

Prisen inkl moms ligger på ca 2000kr.

Eg får den *før* alle andre

Alle spel er amerikansk sone som passer meg perfekt når eg skal bestille spel over atlanteren som ofte er mykje billegare og av og til kjem og litt før. (Det største grunnen til at eg får lyst å bestille frå USA)

Større sjanse at eg får sikra meg ein Wii før jul då eg kan risikere og forsove meg her heime :p

 

Ulemper som eg har funne:

Skifte straumkontakt(vanskeleg?)

Garanti(Som eg egentleg ikkje bryr meg så veldig om då noko må gå utroleg gale for at den skal gå i stykker)

 

Kva meiner folket? Konsollen aleine blir nok billegare her til lands men inkl spel og fjernkontrollen som koster 330kr inkl moms så vil det bli enda billegare i lengden.

6995527[/snapback]

 

Har du en nettside hvor du har tenkt å bestille fra? En amerikansk altså.

Lenke til kommentar

Hvis du skal bestille fra usa,og får den i november,så skal du ikke se bort ifra at jeg kommer på besøk for å spille wii.

 

+er: du får maskin i november,ikke dyrere enn her. importer spill som kommer tidligere i usa. du får maskin i november. DU FÅR EN MASKIN I NOVEMBER. og ja,du får en fremmed på besøk som krever å få spille på maskinen din...meg!

 

- Ser egentlig ikke noen minuser. Du kan få fikset adapter til strøm. garanti? nesh,nintendo oser av kvalitet=)

Lenke til kommentar
Jeg hadde heller importert en Wii enn en PS3...

6997738[/snapback]

Tenk på frakten!

 

Uansett, Wii er en mindre avansert konsoll enn de andre, så jeg tror du ikke trenger å bry deg om barnesykdommer. Men regn ut frakten og tiden det vil ta, så bestem deg...

7004408[/snapback]

 

Men den ørlille sjansen for at konsollen hans blir herpa. Hvis han er villig til å ta den, så skal han gjøre det, men kanskje lurt å se om Wii får masse barnesykdommer og feil før du bestemmer deg. Selv om Nintendo er kjent for å ha lite feil på konsollene sine.

Lenke til kommentar

Frå Dvdboxoffice.com så får eg

 

Wii +

3 Wii remote +

1 Nunchuck +

Zelda og Redsteel for 4250 kr inkl moms (3400kr utan moms)

 

I norge så vil det bli frå feks gamezone

 

2000kr for Wii

1200kr for Wii Remote

400kr for Nunchuck

569kr for Red Steel

599 for Zelda

Totalt blir det

4768kr Også må eg leggja til frakt på Gamezone og mens Dvdboxoffice er gratis.

500kr i forskjell er mykje, også kan eg vera heldig at det slipper igjennom tollen og vera uheldig at maskina går i stykker.

Skal kikke litt rundt om eg kan få det billegare enn dvdboxoffice og.

Lenke til kommentar
Frå Dvdboxoffice.com så får eg

 

Wii +

3 Wii remote +

1 Nunchuck +

Zelda og Redsteel for 4250 kr inkl moms (3400kr utan moms)

 

I norge så vil det bli frå feks gamezone

 

2000kr for Wii

1200kr for Wii Remote

400kr for Nunchuck

569kr for Red Steel

599 for Zelda

Totalt blir det

4768kr Også må eg leggja til frakt på Gamezone og mens Dvdboxoffice er gratis.

500kr i forskjell er mykje, også kan eg vera heldig at det slipper igjennom tollen og vera uheldig at maskina går i stykker.

Skal kikke litt rundt om eg kan få det billegare enn dvdboxoffice og.

7005243[/snapback]

 

400kr for en nunchuck? Det var vel litt mye. Se på play.com..der koster nunchucken 11£. :thumbup:

 

EDIT:Så lii feil der var vist 14.99£

Endret av Cry
Lenke til kommentar
Frå Dvdboxoffice.com så får eg

 

Wii +

3 Wii remote +

1 Nunchuck +

Zelda og Redsteel for 4250 kr inkl moms (3400kr utan moms)

 

I norge så vil det bli frå feks gamezone

 

2000kr for Wii

1200kr for Wii Remote

400kr for Nunchuck

569kr for Red Steel

599 for Zelda

Totalt blir det

4768kr Også må eg leggja til frakt på Gamezone og mens Dvdboxoffice er gratis.

500kr i forskjell er mykje, også kan eg vera heldig at det slipper igjennom tollen og vera uheldig at maskina går i stykker.

Skal kikke litt rundt om eg kan få det billegare enn dvdboxoffice og.

7005243[/snapback]

 

400kr for en nunchuck? Det var vel litt mye. Se på play.com..der koster nunchucken 11£. :thumbup:

 

EDIT:Så lii feil der var vist 14.99£

7005975[/snapback]

 

 

Ja, og det er under 200kr ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...