Aquageek Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg var litt rask på slettetasten(shift+delete) i stad. Er det noen som vet om hvordan jeg kan gjenopprette de filene jeg vil ha tilbake...?
Thor. Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Google etter get data back EDIT: velkommen til forumet Endret 3. oktober 2006 av Thor.
Aquageek Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 Alle disse programmene som kommer opp koster penger, er det en metode som er gratis?
Chris_lox Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 lat ned med key eller crack 7005463[/snapback] Ikke smart å snakke om det her på forumet. Men sjekk på download.com om det er noe der kanskje
iver.no Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Nei vet det men det var bare en mulighet som ikke er den smarteste men det er en mulighet
twotoneblue Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Bruk en demoversjon uten størrelsesgrense på filene som skal undeletes... for eksempel Servant Salamander (sjekk google) brukt det selv på ca 17GB som gikk tapt... husk dog at du burde undelete til en annen drive!
Zaimmer Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ta system Restore, til dagen før eller noe... -Accesories -> System Tools -> System Restore Ha en god kveld! mvh Zaimmer! EDIT: er ikke sikker på om det funker.... Endret 5. oktober 2006 av Zaimmer
Frijazz Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er da ikke den verste utgiften å legge ned et par hundrelapper for en lisens. Da har du full kontroll, og det kan komme godt med siden.
Aquageek Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Det jeg slettet var ikke så viktig at det er verdt noen hundre kroner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå