Gå til innhold

Iron-Man... ja enda en vente tråd


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Får følelsen av at jeg er den eneste personen som bare syntes denne filmen var helt grei, og ikke superfantastisk.

Var bra laga og sånt, men jeg syntes den mangla det lille ekstra.

 

Det er nå flere som syntes den var en ok film og ikke fantastisk. De som syntes den var fantastisk har jeg inntrykk av stort sett er fans. Personlig syntes jeg den var nær perfeksjon for sjangeren. Det som var å sette fingeren på brydde meg rett og slett ikke.

 

Men jeg har sagt det før, folk flest bør ikke forvente et mesterverk her. Men en underholdende og solid film som nok blir vanskelig å mislike :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og der snek jammen med Iron Man seg inn på IMDb topp 250. Erfaringsmessig vil den falle ut ila noen måneder, men hadde vært artig om den overlevde listen. Er en svakhet med den listen at denne sjangeren er så underrepresentert. Er vel kun Batman Begins å finne der. Superman: The Movie og Spider-Man er for meg en selvfølge på en slik toppliste. :)

Lenke til kommentar

Kommer sikkert som et stort sjokk at Iron Man 2 har fått en dato, 30.4.2010. Så om to år så er det mer moro på gang, tre filmer til fra Marvel har også fått en slippdato (står i linken), filmene er Thor, The First Avenger: Captain America (the working title) og The Avengers alle med slippdato før Juli 2011.

 

Iron Man med $201 millioner siden torsdag ikke dårlig. Må være fryktelig moro for Downey Jr. også som ALDRI har vært med i en film som har spilt inn over $100 millioner på kino i statene :)

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=948414&hl= ;)

 

Kjekt med Iron Man 2. Helt klart lenge planlagt dette, men hvor man ville vente og se om Iron Man ble en flopp eller ikke. Den feide jo gulvet, er helt i topp på Rottentomatoes og har tatt seg en tur innom IMDb topp 250.

 

Skal se den igjen til uken, sammen med flere kompiser. Blir gøy. Og jeg gleder meg enda mer til Hulk grunnet Iron Man-filmen.

Lenke til kommentar
Får følelsen av at jeg er den eneste personen som bare syntes denne filmen var helt grei, og ikke superfantastisk.

Var bra laga og sånt, men jeg syntes den mangla det lille ekstra.

 

Det er nå flere som syntes den var en ok film og ikke fantastisk. De som syntes den var fantastisk har jeg inntrykk av stort sett er fans. Personlig syntes jeg den var nær perfeksjon for sjangeren. Det som var å sette fingeren på brydde meg rett og slett ikke.

 

Men jeg har sagt det før, folk flest bør ikke forvente et mesterverk her. Men en underholdende og solid film som nok blir vanskelig å mislike :)

 

 

Som en fan må jeg bare si den var fantastisk! :) for andre er/må den nok være meget god underholdning vil jeg tro, kan nesten ikke tenke meg annet om man er glad i fart, action, og morro :)

 

..tips, bli sittende til rulleteksten er ferdig! :)

Lenke til kommentar

Iron Man har alt 35 000 stemmer og har merkelig nok høyere snitt nå enn når den hadde 3 000....

 

Normalt sett så vil den falle. Men nå skal litt til for at den skal dette ut av IMDb. Den vil vel ende på rundt 100 000 stemmer ved årsskiftet. Men spesielt når "DVD-stemmene" kommer inn vil det ha en effekt, da jeg tror snittet blir høyere for de som opplever denne på kino fremfor på tv-skjermen. Med mindre det er et rått hjemmekinoanlegg.

 

Transformers startet på rundt 8.2,8.3 om jeg husker riktig (men kom aldri inn på topp 250) men falt fort ned mot 7.7. Den er nå på 7.5. Iron Man har bedre anmeldelser i ryggen og er nok for folk flest ansett som en bedre film (selv om jeg rent personlig ikke er helt enig i det) :)

 

Den ender vel på rundt 7.8+ Den var inne blant topp hundre tidligere i uken, nå er den nede på 119. plass. Det kommer jo litt an på hva de som faktisk får sin stemme registrert gir filmen. Den er på 8.2 der, i forhold til 8.4 som er snittet når alle stemmer telles med.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...