Rostad Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Når kommer dette til og tre i kraft da? Blir så sinnsykt lei av at de twinker så sinnsykt, blir jo one-shottet av så og si alle sammen
Hel Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Når kommer dette til og tre i kraft da?Blir så sinnsykt lei av at de twinker så sinnsykt, blir jo one-shottet av så og si alle sammen 7036859[/snapback] I løpet av året får man håpe. Du blir one-shottet av så å si alle sammen? Hva lvl er du og hva hp har du?
Rostad Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 lvl 18 , warlock 404 hp får nesten lyst til og starte ny char.
Rata101 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du er en taper, jeg er en som ikke gir folk en sjangse. Du kan få fortsette å tape, og så kan twinks fortsette å eie deg.Du kan fortsette å synes at det er kjipt, men ikke vent at noen kommer og tørker tårene for deg. Folk kommer til å fortsette å strebe etter å gjøre det best mulig, også på lavt level. Jeg kommer ikke på forumet og klager over at en lvl 60 rogue kverket meg igjen og igjen i Ashenvale mens jeg gjorde quests. Jeg logger på en annen char et annet sted, eller jeg logger på main. Herregud, slutt å syt. Hehe, hva skal man si? LOL Var jeg deg ville jeg vurdert å ta noen dype pust og telle til ti før jeg begynte å poste neste gang. Å vinne er et mål i seg selv på alle nivåer. Tror du det er viktigere på høyere level fordi man kan få utstyr som gjør at man lettere kan vinne i neste omgang? Så det å vinne i andre omgang var viktigere enn å vinne i første omgang? Ikke det? Da skjønner du hvorfor enkelte synes det er kjekt å vinne på lavt level og. Jeg kan helt fint se at det kan være gøy å vinne på lav level. Jeg ser bare ikke attraksjonen i å vinne over folk som ikke har en kjangs. Det må bli forjævlig kjedelig etterhvert. For meg går killfarming, camping og syting i samme bås. Ok... Sjå kor eg bryr meg Da har du ikke fulgt med i timen. Hadde de sett på twinking som et problem er det ikke vanskelig å løse den saken. Det de gjør er å la folk komme sammen som er bedre rustet til å yte hverandre motstand. Klikk deg tilbake til første post og les den grundigere, tough guy... De sier at de ikke fjerner imba enchants fra low levels fordi de ikke har lyst til å høre på en whine-storm fra twinks. Selvfølgelig ser de på twinking som et problem når de vurderer slike metoder. Det er ikke feigt å ikke gi folk en sjangse. Det er så mangt, men feigt er det altså ikke. 7010153[/snapback] Det er forskjell på å spille mot folk man ikke gir en kjangse og å spille mot folk som ikke har en kjangse. Det siste er så godt som ordboksdefinisjonen av feighet.
diskoduck Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 lvl 18 , warlock 404 hp får nesten lyst til og starte ny char. 7037183[/snapback] Hvis du er horde: levle til 39, kjøp masse stamina og int gear, samt bruk alle penga på stamina enchants og wtfpwn i BGs da. Siden du er warlock får du jo mount gratis Alliance twinker som et lite helvete i 10-19 og 20-29 BGene, fordi de får så sinnsykt juling på senere levels. Hvis du er alliance, ta en server transfer til en PVE-server, levle til 60, join et endgame-guild og da har du _kanskje_ godt nok utstyr til å måle deg mot folk i Naxx-epics eller rank 14-gear.
ulrikft Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg lurer på om jeg skal twinke paladinen min med dette: http://www.b-pops.com/wow/item.php?id=12553
MysticoN Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Forsåvidt, spiller du mer så finner du som regel ut litt av hvert, men likevel. Har du tid og har du gidda til å twinke en character, så syntes jeg ikke at det bør være noen grunn for blizzard til å stoppe dette De bør heller fokusere på endgame, det som skjer på så lav level som 19 er ikke vitalt for spillere på noen måte, ihvertfall ikke når det gjeller battlegrounds.. Skal man først ha en twink, så må den være skikkelig 6991183[/snapback] er du dum? la oss si at du kjøper wow, blir lvl 25 og vil prøve litt pvp.. det første som skjer er at du blir 1-2 shota av hunter eller andre classer.. morro? beste blizz har gjordt på lenge.. de burde også dele opp lvl 60 bg etter gear..
PSV Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kommer til å le hardt og lenge om du gjør twinkene i dag til 'ancient' :!:
DaXoN Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 ok jeg vet ikke hvor gammle dere er. 33 år. Gammel nok tror jeg. eller hvor lenge dere har spillt world of warcraft. Siden før det kom til norske butikkhyller. jeg husker når man faktis måtte kunne noe med classen sin får og drepe en som var høyere lvl Det fremdeles en fordel å "kunne noe om klassen sin". mange som lager twinker Tenker bare på 1ting, Win Win Win og Fun Fun Fun blir erstatet med Win more Win more Win more Det er ikke noe motsetningsforhold mellom å vinne og det å ha det gøy. Enkelte twinks killfarmer, andre går for kjappest mulige seire, andre igjen går for dueller eller whatnot. Akkurat som nontwinks egentlig. derfor er dette bra synes jeg:=) da blir litt mere balanse i spillet folk må yte litt mere ha det mere Gøy det er faktis det Spillet handler om og ha det GØY 7031824[/snapback] Da er vi enige 7036264[/snapback] hehe det er jo bra at du er enig at de bør ha lvl req får high lvl enchant :=)
PSV Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Var IKKE kroken på døra Enchant Shield - Resistance 5 sec cast Requires Shields Permanently enchant a shield to increase resistance to all magic schools by 5. Requires a level 35 or higher item. Enchant Weapon - Sunfire 5 sec cast Requires One-Handed Axes,Two-Handed Axes,One-Handed Maces,Two-Handed Maces,Polearms,One-Handed Swords,Two-Handed Swords,Staves,Fist Weapons,Daggers,Spears Permanently enchant a Melee Weapon to add up to 50 damage to fire and arcane spells. Requires a level 35 or higher item. Enchant Bracer - Spellpower 5 sec cast Requires Cloth,Leather,Mail,Plate Permanently enchant bracers to increase spell damage by up to 15. Requires a level 35 or higher item. Disse er NYE enchant. Gamle ser fortsatt slik ut.. Enchant Cloak - Dodge 5 sec cast Requires Cloth,Leather,Mail,Plate Permanently enchant a cloak to give 12 dodge rating. IMBANESS på Level 19 hoo? Enchant Weapon - Crusader 5 sec cast Requires One-Handed Axes,Two-Handed Axes,One-Handed Maces,Two-Handed Maces,Polearms,One-Handed Swords,Two-Handed Swords,Staves,Fist Weapons,Daggers,Spears Permanently enchant a melee weapon so that often when attacking in melee it heals for 75 to 125 and increases Strength by 100 for 15 sec. Min level 39 Frostmage twink på den andre siden... BWAHAHAHAHAHAHA Mmmm... Enchant Ring - Stats 5 sec cast Permanently enchant a ring to increase all stats by 4. Only the enchanter's rings can be enchanted, and enchanting a ring will cause it to become soulbound. Requires a level 35 or higher item. Enchant Gloves - Major Spellpower 5 sec cast Requires Cloth,Leather,Mail,Plate Permanently enchant gloves to grant +20 Spell Damage. Requires a level 35 or higher item. Enchant Ring - Spellpower 5 sec cast Permanently enchant a ring to increase spell damage by up to 12. Only the enchanter's rings can be enchanted, and enchanting a ring will cause it to become soulbound. Requires a level 35 or higher item. Enchant Shield - Intellect 5 sec cast Requires Shields Permanently enchant a shield to give 12 intellect. Requires a level 35 or higher item. Deilig, huh? Endret 16. oktober 2006 av Per-Stian
genetex Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Itemet må vere level 35 eller høyere? Da kan vell level 29 twinks bruke de der enchantene?
PSV Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Itemet må vere level 35 eller høyere? Da kan vell level 29 twinks bruke de der enchantene? 7081794[/snapback] Nope. Fleste 29 item er max level 34 i item level, unntak vil være Master Raptor Tunic shit og Triprunner Dungarees.
PSV Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Lurer VIRKELIG på hvilken level man lærer 300+ engineering.. for se her.. Healing Potion Injector Ultra-Spectropic Detection Goggles ANGRER NOE SÅ INNI HELVETE at jeg valgte Armorsmith nååå... SE HER.. Deep Thunder!
DeadbeaT Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 lvl 39 og oppver twinks er bare teit for selv om du gir deg selv en ekstra edge mtp pvp så blir den mindre og mindre jo høyere opp du gjør. ta crusader, en lvl 19 med +100 str og en insta heal på 120hp er langt bedre enn en lvl 39 med +100 str og en insta heal på 120hp.. twinks vil nok fortsatt finnes, men det er ikke så å ta på vei etter. og jeg vet dette, har pvp'et med 4 nye lvl 19 chars, utwinket, som jeg skulle lvle videre men bare hadde et par timer å drepe med. og det er ikke så ille som folk skal ha det til, greit det er though som f. i forhold til andre, men man kan virkelig riste det av seg og lvle videre Per-Stian: Skulle de ikke implementere noen greier slik at man kunne unlearne f.eks armorsmith og bli en f.eks master macesmith i stedet nå i nærmeste framtid? eller er det jeg som surrer?
PSV Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Per-Stian: Skulle de ikke implementere noen greier slik at man kunne unlearne f.eks armorsmith og bli en f.eks master macesmith i stedet nå i nærmeste framtid? eller er det jeg som surrer? 7082592[/snapback] Spurte akkurat Game Master om det. Du kan bli det du vil, om du går opp igjen Blacksmith (ett ork, men verdt det). Dette hadde den forandret på nylig sa han. Ny signatur btw, bwahahaha :!: Endret 16. oktober 2006 av Per-Stian
Cannabiskopen Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Lurer VIRKELIG på hvilken level man lærer 300+ engineering.. for se her.. Healing Potion Injector Ultra-Spectropic Detection Goggles ANGRER NOE SÅ INNI HELVETE at jeg valgte Armorsmith nååå... SE HER.. Deep Thunder! 7081960[/snapback] Er ikke bare den, Axe Smithing funker også fett: Black Planar Edge
guardianpegasus Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Dette er rett og slett fantastisk. Kanskje jeg faktisk gidder å spille litt PVP da, når jeg ikke må sloss mot macro geeks med marshall epics eller supertwinker med de beste enchantene hele tiden. Problemet er jo at PVP og igrunn hele spillet er så himla gear dependant. Om du er aldri så flink så blir du til slutt eid av folk uten liv. YES BLIZZARD!
PSV Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 lvl 39 og oppver twinks er bare teit for selv om du gir deg selv en ekstra edge mtp pvp så blir den mindre og mindre jo høyere opp du gjør. 7082592[/snapback] Mja, er alltid moro å fyre av 1500 frostbolt crits i 39 bg'en, kjekkt med berserker
ulrikft Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Reroll tetris da guardianpegagus.. og stopp sutringen.. JEG koser meg i AV med en lvl 54 shaman.. Da skal de fleste lvl 60 klare å kose seg i pvp..
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Healing Potion Injector 7081960[/snapback] Poenget med den, da? Spare plass i inventory?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå