Walts Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 folk gamer ikke heller kun for gear, for å ha det gøy.. skal man bare sitte på ræva å ha det kjedelig til BC kommer ut ? =P er jo det som egentlg blir sagt her
kjetilkl Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hmm... hvorfor skulle gems og lignende bli mer verdt i BC? - Hvis dere tenker på jewelcrafting så kommer jo ikke denne professionen til å bruke eksisterende materialer, men nye gems som man finner med prospecting? 6996849[/snapback] Link til blue post? 6997339[/snapback] Hmm.. har ikke sett noen blue post på dette, men det har jo vært en god del pre-release nifo angående socketing, gems og prospecting ........ noe av det er samlet her: http://www.wowwiki.com/Jewelcrafting
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 var isverige igår å spurte for morro skyld når de fikk inn BC, og de sa 12 desmber o.O
gamer73 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 godt! la oss håpe på 12 des:) 1 mnd mer i current gear passer meg bra
DirtyBit Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 kommer det jo rogue våpen med 62 dps og.. ekke det bedre enn naxx daggere? 6997253[/snapback] Ikke akkurat. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22802 6997309[/snapback] men de bildene som har lekt ut så er det en blue dagger som er lvl 65 quest item, så da skal jeg jo tro at en lvl 70 blue vil være høyere enn 72 dps
Phyx Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) var isverige igår å spurte for morro skyld når de fikk inn BC, og de sa 12 desmber o.O 6998027[/snapback] Har sagt det før men sier det igen. Om du var på EB games i nordby så har dem ikke peiling! De sa desember ifjor at TBC skulle komme i feb -06. Så derved forhåndsbestillte jeg det den 11 desember -05! Endret 4. oktober 2006 av Phyx
ØysteinT Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det er ingen butikker som har et fnugg at peil om når BC kommer, fordi selv Blizzard ikke er helt sikre på det selv. Butikkene hiver datoer de synser på ut i lufta for å håpe at folk bestiller det fra dem.
maanemann Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Men alle mmorgpssdfs stjeler ideer fra hverandre. -Bare så dèt er sagt 6995786[/snapback] mmorgpssdfs står for?
StorPeder Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Men alle mmorgpssdfs stjeler ideer fra hverandre. -Bare så dèt er sagt 6995786[/snapback] mmorgpssdfs står for? 7004448[/snapback] Jeg huska ikke stavemåten. Mass Multiplayer Online Roleplay Game ? Jeg begynner forresten å bli skikkelig i stuss på hvilken klasse jeg skal rerolle når TBC kommer. Har tenkt BE pala siden dag 1, men nå ...
Roberticus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det forkortes MMOG (Massive Multiplayer Online Game) evt MMORPG der RP står for Role Playing. Men vanlig terminologi er MMOG.
DirtyBit Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 var isverige igår å spurte for morro skyld når de fikk inn BC, og de sa 12 desmber o.O 6998027[/snapback] Har sagt det før men sier det igen. Om du var på EB games i nordby så har dem ikke peiling! De sa desember ifjor at TBC skulle komme i feb -06. Så derved forhåndsbestillte jeg det den 11 desember -05! 6998799[/snapback] strømstad men hvis du tenker deg om nå så kan det stemme, de går inn i closed beta nå, det blir en mnd ca.. så er det open beta en mnd ca, så release i desember.. det er jo ikke no mer content nå legge til.. patch 1.13 notes, "comming soon" har stått i 4 uker nå? og vaneligvis så slipper de patch notes til neste content patch etter 3-4 uker.. så det jeg tror et at de tar 1.13 eller 1.14 som "BC patchen" altså patchen som lar de som eventuelt de som ikke kjøper expantion packen får se modeller fra BC og BE`s og Darnei..
StorPeder Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det forkortes MMOG (Massive Multiplayer Online Game) evt MMORPG der RP står for Role Playing. Men vanlig terminologi er MMOG. 7004632[/snapback] Hehe! Takk :!:
AndyG Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 strømstad men hvis du tenker deg om nå så kan det stemme, de går inn i closed beta nå, det blir en mnd ca.. så er det open beta en mnd ca, så release i desember.. 7004652[/snapback] Sånn rent bortsett fra at det ikke blir en åpen betatest, vil det jo ta en liten stund fra beta er ferdig til vi finner spillet i butikken. Det er endel eksemplarer (forhåpentligvis) som skal produseres, og endel påfølgende logistikk. Ser for meg at det går noen uker, uten at jeg har noe faktisk å komme med på mengde tid dette tar.
Roberticus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Sånn rent bortsett fra at det ikke blir en åpen betatest, vil det jo ta en liten stund fra beta er ferdig til vi finner spillet i butikken Ikke nødvendigvis. Endel velger faktisk å kjøre ut spillet med en av de første betaversjonene som ferdigversjon, så patcher de inn bugfixes i en egen "contentpatch" når BC går live. Tipper det blir 2-3 uker closed beta og så kjører de CD/DVD-pressen i månedsskiftet oktober/november.
Poor Leno Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er absolutt ikke klar... Priesten min er bare lvl 45, og den bør være 60...!
ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Er jo ingen fare om dere ikke er 60 den dagen BC kommer ut da. Tar sikkert litt tid før alt er etablert på level 70..
maanemann Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det er godt mulig at de vil få flere nye gamere nå, men de vil nok miste mange. Jeg har spilt wow siden EU beta, og litt på US beta, og vurderer seriøst å gi meg med wow når TBC kommer. Hvorfor? Fordi det blir så mye endringer, jeg liker wow slik det er nå. Hva er det du liker med slik det er nå som du er redd du vil miste? Du ser vel at de kommer til å miste mange om de ikke gjør noe med grindingen, og hvis de ikke gir ny content?? Ikke alle som liker å gjøre mc for 500 gang. Blizzard har sagt at de tar sikte på 1 expansion i året (kilde: Vg artikkel) Og at det forventer at wow har en levetid på minst 10 år til. 10 expansions på 10 år, for ikke å snakke om alle patchene vi kommer til å se. Jeg ser i det minste et mønster her, og jeg liker det ikke. Er ikke fixer og nytt content av det gode? "never change a winning team" Wow er superpopulært, blizz tjener nok til saltet i maten ja. Ved å endre spillet så radikalt, så er det ikke sikkert det får samme populariteten. Spillet er langt fra perfekt og ganske repetativt. Uansett hvordan expansion blir kommer WoW til å være like populært. No worries! Det er Blizzard vi snakker om. Alt de gjør blir populært. De har sat at de skal gjøre noe med avhengighets faktoren, og tilgjengeligheten av utstyr for alle, og tiden det tar å få seg gear. (eks: ikke alle kan få seg T2\T3 sånn uten videre, du må være i en guild lissom ) Det er jo nettopp avhengigheten som er en av de viktigste mekanismene i et mmorpg spill, så jeg tror rett og slett ikke på det. Jeg tror tvert i mot at de kommer til å gjøre ting som medfører enda mer avhengighet. Både ja og nei. Ja, Blizzard har allerede vist at de er ganske kyniske på dette området. Gjøre alt til en grind og holde på kundene er som kjent oppskriften. Samme med lav drop prosent og mange om beinet. Men jeg tror faktisk alle klagene har ført noe frem (mulig jeg er litt naiv her). "Alle" konkurentene til Blizzard har jo tatt et oppgjør med dette (ihvertfall i teorien) og skryter av mer gameplay basert spillopplevelse og mindre grind. Disse to tingene sammen har ført til at det bør være mulig i BC å f.eks hevde seg i PvP uten å farme BWL (bloodmoney systememet og eget arena gear). Hva med raiding guilds i wow. Guilds som har opparbeidet seg en sammensveiset gjeng som raider sammen, og kjenner hverandre. Plutselig er MC scalert ned til 25 man, det samme med bwl kanskje. Den sammensveisede gjengen blir til 2 sammensveisede gjenger. Man må rekrutere nye folk for å dekke alle classes osv osv. Det amerikanske WoW miljøet er kjent for å være av de værste miljøene rundt omkring. Det europeiske er tett opptil imo. "At the end of the day" er guildene bare en gjeng fjortisser samlet for å skaffe seg items og skryte av seg selv. Bare følg chat'en i /g, det er jo mest 3 bokstavs skjeldsord, Noen som har sett noe "bonding" eller en sosial greie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå