Gå til innhold

Noen som spiller Dark Omen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husker noen det gamle warhammerspillet Dark Omen? Ekstrem 3D grafikk, høy oppløsning, og tonnevis av action! (ta beskrivelsen med en smule ironi)

Jeg har funnet noen folk som enda spiller dette på nettet, og jeg har testet dette ut med noen få stykker. Til nå har jeg bare fått kontakt med 5 stykker, og kunne trengt flere motstandre =D

Sjekk ut disse sidene for å få spillet onlineklart!

http://www.markofchaos.com/forums/viewtopi...8a4d5c9a83225b7

http://www.markofchaos.com/forums/viewtopi...0fb86343c882f0c

jeg henger på Darcmancers serveren.. mange av de andre er fulle.

har dere MSN så legg meg til da! så kan vi spille litt.

[email protected]

Endret av mort2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

glimrende spill!! (i sin tid)... men til og med da var grafikken dårlig (imo). Leter etter lignende spill... tips mottas med takk! :)

Lykke til med å finne motstandere, tror ikke jeg kaster meg på denne gamle hesten igjen

Skrevet

har dere spilt det første warhammer spillet før dark omen da?:p

aaaah tider. deilig story og utfordrende gameplay

Skrevet

og hvilket spill var det? Shadow of the Horned Rat, Final Liberation: Warhammer Epic 40,000 eller Warhammer 40,000: Chaos Gate (kom ut samme året som DO)

Det er de jeg vet om, viss det var et annet du tenkte på, hvilket?

lignende spill.. hmm... letter etter det samme, i nyere drakt såklart. er mark of chaos noe lignende? jeg har gledet meg til dette spillet, men er nå begynt å tvile litt. Mange som spiller beta klager sykt over hvor dårlig det er. ikke på grunn av at det er beta, men at selve spillet er dårlig. men de kan jo skifte drastisk om i betafasen, så jeg håper på noe bra! Age of reconing har jeg ikke lest så mye om, i og med at jeg ikke spiller noe mmo spill.

Skrevet

var nok shadow of the horned rat jeg tenker på.. og det kom da vitterlig ut en stund før? det er selvsagt ganske lenge siden så mulig jeg tenker feil. :p

digget iallefall historien i begge spillene

Skrevet

hooohohoho! testa ut shadow of the horned rat nå, ååå dæsken så kongegrafikk! eller? ahaha, "pixelhorses on the move!"

giddakje å spilla det.. det va jo nesten likt Dark Omen, med samme units og greier.. bare DO har bedre grafikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...