Gå til innhold

Er det et poeng å abonere på Fileplanet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om noen har erfaringer med å betale for å laste ned fra Fileplanet? Virker som uansett hva jeg skal laste ned så ligger det der, og det er avogtil (alltid) kjipt å vente i kø på å laste ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har vært subscriber hos Fileplanet/IGN ganske lenge og syns det er greit å alltid ha topp hastighet når jeg skal laste ned demoer, og andre ting, som patcher og mods, syns også det er greit at jeg har alt samlet på et sted. Pluss jeg får eksklusive tilbud på betaer, det er også ålreit. Og hos IGN får du masse eksklusivt stoff samt trailere og filmer fra spill i 720p.

Endret av BTK
Skrevet

Ville aldri ha brukt penger på noe slikt, de fleste ting du laster ned finnes også andre steder, ihvertfall i mine tilfeller.

Skrevet (endret)
........ Det du sier stemmer ikke,  både Fileplanet og IGN har mye eksklusivt innhold.

6980723[/snapback]

Hva er det ekslusive innholdet? Og hvor raskt går det?

[edit]

raskt=nedlastningshastighet ja :)

Endret av IceDale
Skrevet (endret)

Hvor raskt det går? Tenker du på nedlastningshastigheten? Jeg har 6mbit og får maks hastighet, utover det vet jeg ikke.

Eksklusivt innhold, på Fileplanet får du alt fra eksklusive demoer og betaer til videoer. På IGN får du mer av eksklusive videoer i høy oppløsning, videoomtaler, guides, intervjuer og sånt.

Det er snakk om 30 kroner måneden, som gir deg eksklusivt innhold, pluss sparer deg for å lete rundt etter ting. Ikke akkurat mye penger.

Endret av BTK
Skrevet

hmmmm :hmm:

jeg prøver. Ruinere meg ikke akkurat. Regner med at du har full pakke? Founders club billed anually, eller vanlig billed anually?

Skrevet
Det er mye som er gratis... Men de har heller ikke noe særlig med eksklusive ting der, og hvor er videone i 720p?

6983521[/snapback]

jo de ligger på torrent :p

Skrevet

Fileplanet har mange closed betas, som bare subscridere der får være med i. Såklart, du kan jo bare laste ned betaen gratis fra torrent, men da sitter du der uten beta-key og får ikke til å spille det du nettopp har lastet ned.

Skrevet (endret)

Når det gjelder beta er jeg enig.. denne kan være en stor fordel for folk som vil ha spill tidlig..

Men hva faen skal du med en gameplay video i 720p ? Ekslusivt materiale som et par screenshots og en ekstra film ingen andre får se ? Kan ikke fatte og begripe poenget med å betale for slikt =) mulig det er mye annet jeg ikke vet om men... :hmm:

Du får ikke spillt spillet noe raskere i ferdig versjon uansett om du har kontoen eller ikke...

Endret av Pheonix
Skrevet (endret)
Når det gjelder beta er jeg enig.. denne kan være en stor fordel for folk som vil ha spill tidlig..

Men hva faen skal du med en gameplay video i 720p ?  Ekslusivt materiale som et par screenshots og en ekstra film ingen andre får se ?  Kan ikke fatte og begripe poenget med å betale for slikt =)  mulig det er mye annet jeg ikke vet om men...  :hmm:

Du får ikke spillt spillet noe raskere i ferdig versjon uansett om du har kontoen eller ikke...

6989624[/snapback]

Når jeg spiller, enten det er på PC eller X360, så bruker jeg 1280x1024 eller 1280x720, jeg er ikke interessert i å se videor fra spill i 640x480 da, du har ikke sjangs til å se grafikken skikkelig da, egentlig kan den være ganske crappy, men se bra ut på så lavoppløselige videor. Derfor.

Uansett, jeg tror slike nettsteder er mest verdifulle for de som virkelig følger med på spill og utviklingen av dem og er mer opptatt av det utover det å bare spille dem.

Endret av BTK
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ikke for å bumpe en ellers død tråd, men tenkte jeg kunne gi min erfaring etter litt bruk:

+ Raskt

+ Slipper å lete. Hvis jeg trenger en patch, demo eller noe annet er alt på et sted.

+ Beta keys, ikke fått noen enda men... :(

+ Med founders abo. får man tilgang til ign.com insider også.

+ Ingen reklame

- Koster penger

- Litt rotete design (og hvorfor er Age of Conana "Third person" og ikke "MMO"?)

Alt i alt er jeg kjempefornøyd. Men siden det nedlastbare innholdet strengt tatt kan finnes andre steder (selv om man må vente i kø på treg linje) så er det selvfølgelig opp til lommebok og tålmodighet.

Endret av IceDale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...