MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke akkurat så mye du ser av gameplayet av videoer som er laster opp til YouTube. Birger
Straffa Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Er ikke akkurat så mye du ser av gameplayet av videoer som er laster opp til YouTube. Birger 6977451[/snapback] Den skjønte jeg ikke Mener du at dette her ikke er gameplay?
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Nei, men at kvalitet er så dårlig, slik at du aldri får det rette feelingen. Birger
_KroSjefen_ Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 dei filmane ga meg ikkje så masse.. sammle gamle kjedelig snikestilen til splinter cell.. men det kommer seg vel når vi får se andre aspekter av spillet.. sniking var vel bare en del av det mange forsjellige tinga du kunne gjøre i dette spillet..
Straffa Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Nei, men at kvalitet er så dårlig, slik at du aldri får det rette feelingen. Birger 6977491[/snapback] Synes det ikke var så dårlig kvalitet Endret 1. oktober 2006 av avanore
BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 dei filmane ga meg ikkje så masse..sammle gamle kjedelig snikestilen til splinter cell.. men det kommer seg vel når vi får se andre aspekter av spillet.. sniking var vel bare en del av det mange forsjellige tinga du kunne gjøre i dette spillet.. 6977507[/snapback] Hvis du ikkje er fan av stealth genren, er SC ikkje eit spel for deg.Eg sjølv er ein stor fan av SC serien, og har kost meg skvett ihjel med dei andre 3 spela. Den fjerde utgivelsen, Double Agent, ser derimot ut til å bli ein smule meir action pakka. Spesielt med tanke på at du skal òg 'væra terrorist' - uansett, dette blir ein stor tittel for meg. Det kjem så mykje bra framover, eg klarar såvidt vente. Kan ikkje sjå video no, Aker Kværner sitt nett er ganske vanntett. Får sjå når eg kjem heim ikveld kl 23.00.
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Etter å ha faktiskt sett gjennom filmsnuttene, så begynner jeg virkelig å like dette spillet Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå