Gå til innhold

Dokumentarer på nett. Les regler første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først må jeg takke trådstarter og alle som har kommet med linker til dokumentarer osv., jeg synes virkelig at dette er den beste tråden på hele forumet.

 

Jeg har lyst til å nevne TED Talks. Det er klipp av folk som deler sine idéer, så det er ingen dokumentar, men jeg synes det er mange smarte, artige, lærerike og underholdende klipp der.

 

Michael Shermer, Sir Ken Robinson, Al Gore, Richard Dawkins, Dan Dennett, David Deutsch osv. deler sine idéer, og anbefales på det sterkeste.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
-[url=http://www.ted.com/tedtalks/index.cfm?flashEnabled=1]TED Talks[/url]

Endret av andir
Lenke til kommentar
Mysterious Origins of Man - Forbidden Archaeology

 

Denne er litt fin. Ikke helt sikker på hvilket emne den skal ligge under. Kanskje historie til en viss grad?

7679717[/snapback]

 

 

Så nettop den der. Vet ikke om alt det der kan taes for god fisk. Noen av folka som er med mener jeg å ha settt før og selv om de gjerne tror på de sjøl har de blitt avslørt.

Men den var absolut intresant.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den antiAteist saken var en liten godbit ja :p

men å trekke fram noen amerikanske ateister er jo nesten det samme som å dra inn noen kristne amerikanere, dårlig eksempel altså.

men den var da ganske bra, men forblir nok ateist :p

 

ellers må eg takke trådstarter for stor innsats :)

Lenke til kommentar
Den antiAteist saken var en liten godbit ja :p

men å trekke fram noen amerikanske ateister er jo nesten det samme som å dra inn noen kristne amerikanere, dårlig eksempel altså.

men den var da ganske bra, men forblir nok ateist :p

 

ellers må eg takke trådstarter for stor innsats :)

7818975[/snapback]

 

Ja kan ikke si jeg kjente meg helt igjen... Det blir uansett vanskelig å dra alle ateister over en kam... I religioner kan man grovt sett gjøre det fordi det er så spesifikt det man tror på, men ateister er nok veldig forskjellig fra hverandre...

Endret av Aqidon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...