Gå til innhold

Er bannet pga at jeg lånte bort steam (What to do)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på det samme,

 

jeg cheatet litt på cs 1.6 og klarte å bli radar banna, nå får jeg ikke spilt cs source på catch gamer sine servere siden de bruker radar ban, men jeg cheata jo på et helt annet spill og med en annen cd key. Den source cd keyen min er jo ikke banna

6967345[/snapback]

Go cry. Du får aldri i verden spille på noen servere som er innlemmet i radar noensinne igjen med din account. Og det fortjener du.

Lenke til kommentar
Hei.. Som det står i topic er jeg bannet fordi en venn av meg lånte cs i noen dager. Han lastet ned en cheat og begynte og spille.. Nå kan jeg ikke spille på vac servere og dette er kjipt siden det er de serverene som er best. Hva kan jeg gjøre? Vil ikke kjøpe nytt cs/key heller.

6965809[/snapback]

Skal du fortsette å spille må du kjøpe nytt, alt som skjer på din konto er det du som har gjort i deres øyne, og da nytter det ikke å t an en unnskyldning de har hørt alt for mange andre ganger før.

Lenke til kommentar
lurer på det samme,

 

jeg cheatet litt på cs 1.6 og klarte å bli radar banna, nå får jeg ikke spilt cs source på catch gamer sine servere siden de bruker radar ban, men jeg cheata jo på et helt annet spill og med en annen cd key. Den source cd keyen min er jo ikke banna

6967345[/snapback]

Go cry. Du får aldri i verden spille på noen servere som er innlemmet i radar noensinne igjen med din account. Og det fortjener du.

6977143[/snapback]

lol

for tiden spiller jeg aktivt på hellfragger.no som er en del av radar nettverket.

Wow jeg er kul ass som spiller på radar servere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...