Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan fikse deg all slags chicks du, mann ;)

 

Jeg føler ikke at jeg er på mitt mest sjarmerende akkurat nå, men takk for det. Som dere kanskje ser av det forrige og neste bilde, er jeg rimelig utslitt.

 

Nå ble jeg skikkelig sjalu. Sinnsykt lyst til Paris! Er det fint eller ?

 

Dette er mitt første besøk her og Paris er en veldig fin by. Jeg har smakt på mye fransk mat og vin. Det er en studietur, så vi må dog stå opp tidlig og traske mye for å se alle monumentene her. Føttene mine er mørbanket. Jeg har mistet regningen på hvor mange kirker, museer og andre severdigheter jeg har sett de siste tre dagene. De mest kjente og mest imponerende er vel L'Hôtel des Invalides, L'Arc de Triomphe de Paris, Le Louvre, La Notre-Dame de Paris og Le Château de Vincennes. Vi har vært heldige med været, med 17 - 20 grader og sol. Noen i klassen er blitt solbrente. Det eneste negative med Paris er at det er veldig trangt og klamt på metroen og at det er en dyr by, spesielt i sentrum. Jeg klarte også å pådra meg en forkjølelse. Det setter en liten demper på opplevelsen.

 

I kveld bestemte noen av gutta seg for å ta en bytur, mens resten av gjengen sitter på balkongen og fester der i stedet. Jeg utsetter heller byturen til lørdag og tar senga nå, slik at jeg er klar til å dra igjen klokka 0800 i morgen.

 

SicEqc9.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...