Gå til innhold

Kommer pcen min til å takle SC: Double agent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville heller kjøpt en 360 enn å kjøpe nytt skjermkort, du har jo et greit skjermkort fra før av.

Uansett så tror jeg nok at du kommer til å kjøre det greit, uten at jeg vet hvilke specs man må ha for å kjøre det.

Endret av Bertelsen
Lurer på om pcen min tar SC:DA :ph34r:  på max, eller om eg bare skal kjøpe meg en Xbox 360 istede for å kjøpe et grafikkort til 3k.

Innmat:

2gb ram

AMD 3500 et eller annet

Geforce 7800gt 256 mb

Jaujau.

6959934[/snapback]

360 er et lett valg. Bare tenk på all den andre morroen i tillegg du vil få med en 360. Nå som det kommer en haug med fine spill!

Gjest Slettet+130498
ville nok kjøpt en box 360 ja, kommer mye som er vert og få med seg til den :D 

Og da slipper du og tenke på lagg og slikt i spill.

6960256[/snapback]

prøv battle for midle earth 2 du... det lager og regelrett hakker ingame. så ikke kom med den at 360 spill ikke lager eller hakker.

• 1 måned senere...
Noe annet dritt med SCDA for PC er at den ikke takler kort med Pixel Shader 2.0 - kun 3.0 og det er færre kort enn man skulle tro som støtter dette. Vet ikke om ditt har det, men...

7239536[/snapback]

geforce 6000 kort og oppover støtter vel Pixel Shader 3.0. Åssen det er med ATI vet jeg ikke.

ville nok kjøpt en box 360 ja, kommer mye som er vert og få med seg til den :D 

Og da slipper du og tenke på lagg og slikt i spill.

6960256[/snapback]

prøv battle for midle earth 2 du... det lager og regelrett hakker ingame. så ikke kom med den at 360 spill ikke lager eller hakker.

6960479[/snapback]

En: BFME2 er en EA port, hva forventer du?

To: Hvordan kan en maskin ha latency problemer? Det går vel helst på internett linje og host?

Selv ville jeg anbefalt 360, eller, om kortet ikke duger, ventet til dx 10 kortene kommer ut og håpe på at prisene på dx 9 kortene går ned, iallefall litt ^^

Og Splinter Cell Double Agent har fps drops på 360 akkurat som på andre plattformer.

Men SC har alltid vært et "konsollspill"! Sammen med Metal Gear Solid og Tony Hawk seriene (+ishockey/fotball) og Vandal Hearts + Suikoden :love:

Endret av Rookie_NO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...