Gå til innhold

Salgspris på D70


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt tanken å kanskje selge mitt D70 etterhvert, og lurer på om noen vet noe om hva jeg kan få for det?

Tror kanskje ikke jeg får allverden for det, men det hadde vært interessant å høre hva dere syns det kan selges for.

 

kjøpte det for litt over 2 år siden, tatt cirka 30 000 bilder med det, og det er pent brukt, uten noen skrammer eller fysiske feil.

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har tenkt tanken å kanskje selge mitt D70 etterhvert, og lurer på om noen vet noe om hva jeg kan få for det?

Tror kanskje ikke jeg får allverden for det, men det hadde vært interessant å høre hva dere syns det kan selges for.

 

kjøpte det for litt over 2 år siden, tatt cirka 30 000 bilder med det, og det er pent brukt, uten noen skrammer eller fysiske feil.

Jeg ville max gitt 4000 for huset dersom det måtte sendes, kanskje strukket meg til 4500 dersom jeg kunne komme og se på det og det var i god stand. Legg på 1000 kr dersom 18-70 følger med, 2-300 for 18-55...

 

Samtidig er jo D50-husene veldig billige for tiden, fås jo til 4500 på nett, så det må være i "mint condition", noe jeg ikke vil si at to år og 30000 eksponeringer tilsier. Ville prøvd meg på 4000 jeg, og latt det gå for 3500 hvis kjøper ikke vil gi mer...

 

Edit: Ser at nyprisen på D70s-husene har sunket en del siden sist jeg sjekket, nå ligger nyprisen på drøye 5000 kr, så jeg ville antakelig justert ned prisen med noen hundrelapper...

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Jeg så stavanger foto selge et til 3800,- og et til 4000,- i forige uke.

(eller uka før)

 

Ettersom det er to år gammelt er må du nok i den nedre delen av skalaen. Men så det var en som prøvde seg på 5000 for D70, husker ikke om dette var med objektiv, ettersom de selger D70s nytt for rett over 5000 nå blir dette å ta for hardt i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...