Gå til innhold

Hva er den Ultimate smerteopplevelse!

Frigg33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk på barneskolen så skylle jeg skylle melkekartongen, da gjorde ei jente i klassen slik at jeg falt med ansiktet i bakken først, og da jeg falt, prøvde jeg å holde meg igjen, men det jeg holdt i var en skrivemaskin av ca denne typen.

royalquiet.jpg

Resulterte i heftig hull i hodet.

Den sto jo på et bord og var ikke fastmontert, så den fulgte jo etter og landet rett i bakhodet mitt.:p

Det å bli påkjørt av bil for så å falle megahardt i bakken er heller ikke særlig godt.

Men det værste av alt, er som de fleste sier, et realt slag/spark i ballene.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Heeeeeerlig...  :love:

6973959[/snapback]

:D Men sto litt om slikt på wikipedia og andre plasser. Skal visst være like vondt med et realt spark rett i skrittet for jenter også, hvis klitoris blir truffet. Er noen spesielle nerver i testiklene, men er noe lignende i klitoris, så en fulltreffer der gjør nok ganske så vondt. Men det er vanskelig å treffe skikkelig.

Hvorfor er det ikke like "populært" å sparke jenter i skrittet som gutter? :hrm:

Heeeeeerlig...  :love:

6973959[/snapback]

:D Men sto litt om slikt på wikipedia og andre plasser. Skal visst være like vondt med et realt spark rett i skrittet for jenter også, hvis klitoris blir truffet. Er noen spesielle nerver i testiklene, men er noe lignende i klitoris, så en fulltreffer der gjør nok ganske så vondt. Men det er vanskelig å treffe skikkelig.

Hvorfor er det ikke like "populært" å sparke jenter i skrittet som gutter? :hrm:

6974201[/snapback]

Det går an å bomme, og da står du der som en tufs.. dessuten slår/sparker man ikke jenter.

En nål som blir stukket seint inn i øyet må være ganske vont (eller gjennom noe annet eggformet lenger nede på mannekroppen).

Ellers er det fryktelig vondt å reise seg opp når man har sittet på golvet, for å så få erfare at det var et åpent vindu over hodet ditt. Det smeller bra.

På en gymsal her i området er det et bomberom med lave betongdører. Dessuten er dørterskelen 10-15 cm over resten av gulvet. Mine 196 cm kombinert med lav dørhøyde har gjort at jeg som regel husker å dukke ordentlig godt i den ene døra der. Den gangen jeg ikke husket det og sparket unormalt godt ifra på dørterskelen gjorde vondt. :realmad::cry:

Goscinny ;)

Synes det er ganske vondt og trå på spikere jeg. Er også vondt når man spiller fotball om sommeren så spiller man barføtt, så spenner man storetåa nedi bakken.. "/

6974871[/snapback]

Enig, det er sykt vondt! Særlig om en skal spille en stund til etterpå. Men så er det veldig gøy også, da :p

ENDRET: Fotball, altså. Ikke å skade seg ...

Goscinny ;)

Endret av Goscinny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...