Reino Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Når man registrerer en epost adresse for Passport Network til å bruke med messenger og sånt, vil den epost adressa bli mer utsatt for spam p.g.a det? Eller er det helt safe?
Theoneask Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Du vil ikkje få noke spam av MS visst du var redd for det. So lenge du ikkje gjer ut eposten over alt rundt omkring på nettet vil ikkje dette bli noke problem.
iChristian Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg tror man får mer spam, det virket sånn etter min erfaring, men selvfølgelig, jeg kan ikke bevise noe, ei heller er jeg sikker, men det virker sånn.
Reino Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Du vil ikkje få noke spam av MS visst du var redd for det.So lenge du ikkje gjer ut eposten over alt rundt omkring på nettet vil ikkje dette bli noke problem. 6953388[/snapback] Neida, jeg er ikke redd for å få noe av MS Jeg sprer ikke vilt rundt meg med adressa heller... Men jeg mener om adressa på en måte blir mer blotta på en måte når man registrerer den for å bruke messenger, sånn at andre med onde hensikter kan få tak i den å bombe den med dritt.
qualbeen Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Du vil ikkje få noke spam av MS visst du var redd for det.So lenge du ikkje gjer ut eposten over alt rundt omkring på nettet vil ikkje dette bli noke problem. 6953388[/snapback] Neida, jeg er ikke redd for å få noe av MS Jeg sprer ikke vilt rundt meg med adressa heller... Men jeg mener om adressa på en måte blir mer blotta på en måte når man registrerer den for å bruke messenger, sånn at andre med onde hensikter kan få tak i den å bombe den med dritt. 6953758[/snapback] nei, tror ikke den blir enklere å få fatt i av den grunn. Så lenge man ikke signerer seg opp på mange obskure nyhetsbrev og/eller legger ut mail-adressen sin på nett (f.eks. i signaturer o.l.), bør man være rimelig safe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå