Gå til innhold

Vi søker en "Potet"


euroshopper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstår ikke hva som var så morsomt med den. Den er kanskje morsom for folk som aldri har hørt uttrykket "potet" før :)

6952426[/snapback]

Jeg har ikke hørt begrepet potet før, og synes ikke det var noe spessielt morsomt fordet. Om det ikke er snakk om sånn "potet" som er god til alt.

Lenke til kommentar

Søren også, jeg som er en eple-person, da kan ikke jeg søke. Kan dette gå som diskriminering i arbeidslivet ?

 

Seriøst, jeg har vært til såpass mange jobbintervjuer i det siste hos duste-byråer som dette, og jeg synes personen som la ut denne annonsen fortjener grisebank for å leke morsom med ting som kan være livsviktig for noen personer.

Lenke til kommentar
Forstår ikke hva som var så morsomt med den. Den er kanskje morsom for folk som aldri har hørt uttrykket "potet" før :)

6952426[/snapback]

Jeg har ikke hørt begrepet potet før, og synes ikke det var noe spessielt morsomt fordet. Om det ikke er snakk om sånn "potet" som er god til alt.

6952733[/snapback]

Javel... Kan ikke se noen steder der jeg har skrevet at den annonsen hadde en stor "LOL" faktor. Artig ja...men ikke noe stort mer enn det. Artig hvordan de bruker ordet "Potet" i annonsen sin og samtidig morsomt å se hvordan reagerer. Link: http://www.nesteklikk.no/20060927/110320.html
Lenke til kommentar

er ikke den kansje litt rasistisk, vi kan ikke kalle en mørk hudet man en "neger eller pakkis" eller en gul fyr for "japse eller guling" men de kan kalle hverandre for det. så det var på tide vi begynte å de moralisere ordet potet.

 

for de kan ikke skrive Søker en Hvit person for en jobb for da ville det blitt rasistisk oven for resten men hvist vi sier søker potet, da sier vi praktisk talt søker hvit person for jobb

Lenke til kommentar
Forstår ikke hva som var så morsomt med den. Den er kanskje morsom for folk som aldri har hørt uttrykket "potet" før :)

6952426[/snapback]

Jeg har ikke hørt begrepet potet før, og synes ikke det var noe spessielt morsomt fordet. Om det ikke er snakk om sånn "potet" som er god til alt.

6952733[/snapback]

 

Det er et gammelt utrykk som er positivt ment,det var vanelig å omtale en person som var flink til mange tig med "Han er som poteten,kan brukes til alt" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...