superreven Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Ja etter patch og. Jeg snakker selfølgelig ikke om pre-patch, det ville jo hatt lite for seg.
Lightningwolf Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Locks og Smekkadins får 150 Riding Skill etter å ha fullført Epic mount questet. Kilde: Artikkel på Curse Gaming. 6952006[/snapback] TAKK OG LOV, var redd en stund nå. Kompisen min har spart mats til meg og allting.
ugotabanana Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg begynner seriøst lure på hvor intelligente folk på dette forumet er. Dere klager over denne endringen, som jeg selv synes er fantastisk! Du kan kjøpe en hel haug med mounts billig, dvs lett få mange forsjellige. Numnuts.
Phoenixs Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg begynner seriøst lure på hvor intelligente folk på dette forumet er. Dere klager over denne endringen, som jeg selv synes er fantastisk! Du kan kjøpe en hel haug med mounts billig, dvs lett få mange forsjellige. Numnuts. 6953129[/snapback] Helt enig. Genial forandring for en epic mount collector som meg
brannmannsam Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 lett å lett fru blomm! Man må vel fortsatt være exaulted med de forskjellige faksjonene? Blir mountene soulbound når du kjøper dem?
slez Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 lett å lett fru blomm! Man må vel fortsatt være exaulted med de forskjellige faksjonene? Blir mountene soulbound når du kjøper dem? 6953280[/snapback] ja og ja.
Cannabiskopen Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Alle de som hadde en epic mount før patch (inkludert warlock og paladin mounts) har 150 skill nå 6950759[/snapback] Det er feil, jeg kjøpte epic mount med min lvl 52 Shaman og har fortsatt 75 i skill, jævlig kjipt, for da må jeg egentlig punge ut med epic mount penger twice. Synd at Ram er så stygt, så kunne jeg faktisk fått en fin epic mount til mainen min Har da epic horse fra før av da 6951204[/snapback] Vel, 150 skill krever at du er lvl60, så at du ikke fikk det på lvl52 overrasker meg ikke 6951427[/snapback] Ja ja, men det var fortsatt du som sa at ALLE som hadde epic mount før patch fikk 150 riding skill... Uansett, dette er den verste patchen ever for mitt synspunkt, ettersom jeg må punge ut med 1500 G for en epic mount. Nå håper jeg hvertfall at jeg får 150 riding skill automatisk når jeg dinger 60, ellers kan jeg jo ikke ha en epic mount i min backpack. Endret 27. september 2006 av BadBeer
Skarstard Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Jeg begynner seriøst lure på hvor intelligente folk på dette forumet er. Dere klager over denne endringen, som jeg selv synes er fantastisk! Du kan kjøpe en hel haug med mounts billig, dvs lett få mange forsjellige. Numnuts. 6953129[/snapback] Ikke alle som har så enorme mengder gull. Denne endringen betyr kun en ting for meg; dyrere epic mount.
Theoneask Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Er positivt for folk som er 60 og allerede har epic mount ja. For meg t.d som har spart opp 400g hittel, og er berre eit par veker med AV og grinding til so hadde eg fått meg AV mount frå det gamle systemet. Vil nok ta litt lenger tid no ja.. Edit: Omg gnome på tiger Endret 27. september 2006 av TheOneAsk
ugotabanana Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg begynner seriøst lure på hvor intelligente folk på dette forumet er. Dere klager over denne endringen, som jeg selv synes er fantastisk! Du kan kjøpe en hel haug med mounts billig, dvs lett få mange forsjellige. Numnuts. 6953129[/snapback] Ikke alle som har så enorme mengder gull. Denne endringen betyr kun en ting for meg; dyrere epic mount. 6953887[/snapback] idiot #1 - Det hele blir billigere skaffe seg flere typer mounts og ingen endringer fra tidligere prismessig bare bytte mellom pris på mount og lære riding skill... Samt at det er lett skaffe seg penger i WoW... Endret 27. september 2006 av brutti
Reached Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Hmm det jeg lurer på er om de kommer til å gjøre om prisen på 8 golds mounta
Skarstard Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 idiot #1 - Det hele blir billigere skaffe seg flere typer mounts og ingen endringer fra tidligere prismessig bare bytte mellom pris på mount og lære riding skill... Samt at det er lett skaffe seg penger i WoW... 6954332[/snapback] Er du sikker? Med det gamle systemet kostet den billigste mounten (rank 11 eller AV?) 640 gull eller noe slikt. Nå blir det 8 gull for AV-mount pluss 720 for 150 Riding skill.
gullf1sk Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Gleeder meg til neste uke, da blir jeg commander 3 nye mounts å leke med
pretensiøselns Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 Gleeder meg til neste uke, da blir jeg commander 3 nye mounts å leke med 6954622[/snapback] Går for Commander selv. 4 mounts for 36g ftw! Eneste negative er at jeg nesten er exalted med SW med gnome magen min. Totalt unødvendig nå da jeg ikke trenger faction til å ride r11-hesten.
Kjobben Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) Den billigste måten for å skaffe seg epic mount nå, er å bli rank 11, som alltid... For rank 11 mounts trenger bare 75 i riding skill, det koster 80g elns. Og Rank 11 mount koster jo bare 9g nå, så de mountsa koster rett og slett det samme som før patchen... Jeg gikk hvertfall og kjøpte meg nye mount for 8g, begynte å gå rimelig lei min gamle Black Warstrider fra rank 11.. Skulle forøvrig ønske at jeg hadde vært rank 11 nå... Alle mounts ftw! Endret 27. september 2006 av Kjobben
WarpX Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 exaulted Det heter exalted! Har sett flere ganger at folk blander inn en u, fatter ikke hvor de har det fra
Ghost Of Death Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Vel, dette betyr at jeg får meg ett ekstra epicmount i kveld det Yay. Hvis jeg har forstått dere rett, har jeg nå 150 riding skills pga jeg hadde frostwolf howler, right? djrabbit88: Uten å være stygg i språket - Du er med i det mest irriterende og barnslige gankeguildet på jorden, kan ikke utrykke mitt hat for Ronin, blir så intenst irritert når jeg ser en fra guildet dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå