Gå til innhold

AV mount - 8g! Slå til nå!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre min hatt.

 

Så mange dumbasser samlet i en tråd xD

 

Før patchen: For hver enkelt mount du kjøpte med forskjeller faksjoner, måtte du kjøpe riding skillet for den typen mount for 16 gull per (Med sarge og honored rep). I tillegg måtte du være exalted med dem for å få lov til å kjøpe mounten, såfremt det ikke var rasen du startet med.

 

Så med andre ord: En Tauren kjøpte ville ha en kodo. Greit, han betaler 16 gull for riding skill når han blir 40, og 64 gull (tror jeg) for selve mounten. Så når han ble 60 betalte han 800 gull for epic mounten. (NB, prisene er litt usikre.)

 

Men denne kua var ikke fornøyd, å ville gjerne ha en ulv i fra orgrimmar også, så han går dit og skal handle. Men han innser at han A: Må være exalted me Orgrimmar og B: Må trene riding skills.

 

Så off to farm runecloth he goes!

 

Det med exalted gjaldt forøvrig også for Rank 11 mounts.

 

Så det vil si, en tauren som vil ha andre en kodo mounts måtte tidligere ut med 816 gull (Med sarge og rep) for kodoen sin. Så måtte han ut med 816 for ulven i orgrimmar, plus 640 stacks of runecloth (Fra honored til exalted) noe som vel utgjør en 1200 gull med prisen på runecloth på min server. Så, slutt regnestykket før patchen blir altså da cirka 2100 gull for to epic mounts. Legg til cirka 2000 mer for the tredje. Slutt sum: 4100 gull.

 

Etter patchen:

 

Eksempel A: Du har en epic kodo/saber/raptor/steed/ulv/whatever. Du har da betalt fra 640-816 gull, og trenger bare brenne av 1300 til for ett ekstra mount. (For runecloth, kan selvfølgelig spare på å farme selv).

 

Rank 11 mounts derimot trenger ikke lenger exalted, så du kan kjøpe alle og ri dem siden de bare krever riding skill 75.

 

Eksempel B: Du dinger 60, og må betale 800 gull for riding skill, og 100 gull for mounten. 900 gull totalt (Fortsatt litt usikker på selve prisene med honored og rank 3). Ikke så veldig mye dyrere, hvis du ikke tar med AV mountsa, er det vel?

 

All in all, ikke akkurat veldig mye forandring.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
får man mer avslag desto høyere pvp rank man har??

 

jeg er honored med Darnasuss og er saergant. Hvor mye koster riding skill da?

6957772[/snapback]

 

Kanskje du skulle lese posten over din?

 

Du får det billigere hvis du er rank 3. Du kan også kjøpe fire mounts for 8 gull når du blir rank 11 forøvrig, men de gir deg igrunnen ikke noe rabatt.

Lenke til kommentar
Arrrgh, hadde jeg husket på dette i går, hadde jeg kjøpt epic riding skill til alle chars. :(

6950525[/snapback]

 

sitter her med en kamerat. Og han sier at det ikke fantes noen epic riding skill før patchen. At man abre kjøpte riding skill på lvl 40 og når man ble 60 kunne man bare kjøpe seg epic mount. er det sånn? eller kunne man kjøpe epic riding skill før patchen?

 

jeg dinga 60 før patchen. har jeg epic skill da? sånn som kompisen min? han kjøpte ikkno skill for å få epic mount...

6956792[/snapback]

du trenge bare bli 40 for å ri mount før patchen

6956823[/snapback]

Du måtte jo kjøpe riding skill også....

Lenke til kommentar
Rank 11 mounts krever riding skill 75. :>

6950459[/snapback]

 

 

Snakker vi blå eller epic her? rank 11?

 

# Journeyman(150) skill will be required for all epic(purple) level 60 mounts,

6963673[/snapback]

 

Rank 11 PVP mountene krever KUN 75. De er purpe tho, så er nok litt dårlig formulert av Blizz.

6963684[/snapback]

aq mount er fortsatt blå da :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...