Gå til innhold

Spillverket.no: Hva med et Gothic-forum?


Anbefalte innlegg

For tiden diskuteres det mye Gothic III på forumet, bl.a. er en av trådene på 25 sider, og mye av det som står i tråden, er spørsmål ang. oppdrag i Gothic II, selv om det ikke plager meg på noen måte, kunne det vært greit med et eget Gothic-forum blant de mest omdiskuterte spillene. :)

 

Tror Gothic-spillene kommer til å bli enda mer diskutert når G3 lanseres, da dette er en storsatsing av det uvanlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et Gothic-forum ville vært kjempefint, men det er ganske meningsløst med det akkurat nå da. Det tredje spillet har ikke kommet ut enda, og det finnes ikke så fryktelig mange Gothic-tråder her på forumet.

 

Jeg er ganske sikker på at Gamer vil vurdere det, men ikke enda. Vi bør i allefall vente til 3'ern kommer, så skal vi nok se at forumet vil overflorere med Gothic-tråder, og da blir det nok et Gothic-forum på oss. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det jeg tror er at om man oppretter en egen kategori vil det komme flere poster der enn om det ikke var noen kategori. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror det er slik. :)

Lenke til kommentar
Det jeg tror er at om man oppretter en egen kategori vil det komme flere poster der enn om det ikke var noen kategori. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror det er slik. :)

6978766[/snapback]

 

Med andre ord mener du at Gamer burde opprette egne forum for hvert eneste spill der ute, i tilfelle det kanskje blir populært å diskutere etter at et slikt forum har blitt laget? Slik fungerer det ikke. Far Cry er et prakteksempel. Det var kjempepopulært en stund, og derfor fikk det et eget forum. Nå, selv om at det har et eget forum, er det ikke akkurat lenger det mest omdiskuterte spillet.

 

Bare vent to-tre uker (altså en liten stund etter lanseringen), så skal dere raskt se at Gamer setter opp et forum for Gothic-spillene også. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Runar: Neida, jeg sier ikke at man burde gjør det. Men om man lager ett spill dukker det flere tråder opp om det emnet i den kategorien... Selvfølgelig, vent til ett spill blir populært.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå begynner det å bli veldig mange tråder rundt Gothic 3 her. I tillegg finnes det fra før av en god del tråder rundt Gothic 1 og 2. Kanskje moderatorene nå skal begynne å tenke litt på et eget forum for Gothic-spillene?

7066950[/snapback]

 

 

I agree!

Endret av Pibeba
Lenke til kommentar
Nå begynner det å bli veldig mange tråder rundt Gothic 3 her. I tillegg finnes det fra før av en god del tråder rundt Gothic 1 og 2. Kanskje moderatorene nå skal begynne å tenke litt på et eget forum for Gothic-spillene?

7066950[/snapback]

 

Sier meg fullstendig enig der. Dette er tross alt bare første dagen etter release, men det er allerede så mange tråder! :)

Lenke til kommentar

Hadde egentlig vært greit med et eget Gothic -forum.. the Elder Scrolls har jo sin.. Lurer allikevel på om, grunnet Morrowind og den store Oblivion -hypen, gjør at TES er allikevel hakket større..

 

Men, støtter forslaget! :)

 

..tråden skal kanskje allikevel i kategorien "tilbakemeldinger om forumet" !?

Lenke til kommentar

Støtter forslaget. Hadde faktisk tenkt å foreslå det samme selv.

Sitter å installerer nå, og det kommer nok til å poppe opp mange tråder her om det ikke får sin egen del.

 

Greit andre har flere spillere men denne tittelen må ikke undervurderes.

 

Foreslår dog ikke et gothic 3 forum men et generelt Gothic forum for alle 3 spillene.

Lenke til kommentar
Støtter forslaget. Hadde faktisk tenkt å foreslå det samme selv.

Sitter å installerer nå, og det kommer nok til å poppe opp mange tråder her om det ikke får sin egen del.

 

Greit andre har flere spillere men denne tittelen må ikke undervurderes.

 

Foreslår dog ikke et gothic 3 forum men et generelt Gothic forum for alle 3 spillene.

7068444[/snapback]

 

Ja, var noe sånt jeg mente. Ikke kun G3 :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...