Gå til innhold

"Det var en gang et menneske"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som med alle andre barndomsminner; HOLD DEG UNNA! La det forbli barndomsminner. Om abstinensene blir for store, se i ekstremt små porsjoner. Vi snakker klipp, ikke episoder. Ser du såpass at du klarer å få med deg noe så oppdager du hvor dumt/kjedelig/idiotisk det du elsket i barndomen var. Eneste som går fri er Pompel og pilt for den eldre generasjonen og Streken.

Lenke til kommentar

"Det var en gang et menneske" husker jeg bare fragmenter av fra da jeg først så den da jeg var liten,og har i den senere tid hatt lyst til å se denne serien igjen. Men er litt usikker på om jeg da vil ødelegge de gode minnene jeg har fra den,og at jeg i dag bare vil synes at det er for dumt og kjedelig. Det er muligens bedre å huske det som det var...som olsen nevner her. ;)

Lenke til kommentar
Som med alle andre barndomsminner; HOLD DEG UNNA! La det forbli barndomsminner. Om abstinensene blir for store, se i ekstremt små porsjoner. Vi snakker klipp, ikke episoder. Ser du såpass at du klarer å få med deg noe så oppdager du hvor dumt/kjedelig/idiotisk det du elsket i barndomen var. Eneste som går fri er Pompel og pilt for den eldre generasjonen og Streken.

6962431[/snapback]

 

Fullstendig enig.

Jeg vokste opp på 70-tallet med en tv kanal. "Det var en gang et menneske" var en højdare på den tiden, tror Nrk sendte den minst 2 ganger i den perioden og jeg var helt oppslukt.

For et par uker siden fikk jeg låne dvdboksen med samtlige episoder. Det var neeeedtur!! Så nok 2-3 episoder før jeg gikk lei. Joda, det var litt nostalgisk, men tidenes tann har slitt på denne serien.

 

Foreldre kommer nok til å gi denne boksen i julegave i år, kanskje mest fordi de selv har lyst til å gjenoppleve gamle minner. Mange barn vil bli skuffet.. :(

Lenke til kommentar

De fleste sånne gode barndomsminner vil du egentlig ikke se igjen. Du vil bare mimre om hvor bra de var. Du setter deg ikke ned og ser alt sammen en gang til og faktisk syns det er like bra. For som oftest er det ikke det. Men det er å se igjen litt av det som er gøy. Så små doser altså. En hel dvd-samling blir nok mest for selvfølelsen sin del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...