genetex Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Heisann, ha lyst til å flytte min warrior fra mazrigos til kazzak via paid character transfer. For ca 1 uke siden var det mulig, men da nektet mamma å låne meg visa kortet hennes. For noen dager siden fikk jeg lov, men da var ikke kazzak på migration listen lenger. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før det blir mulig flytte igjen? Er det på tid det går, eller har det noe med hvor full serveren er osv? Noen som vet? Har blizzard en liste når de oner for migration osv igjen? Takker for alle svar
njuben Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Det er kø pa Kazzak nå, sikkert pga alle lvl 1 som skriker "past KT loot plx" /shoo Åpner vel igjen om en stund når naxx hysteriet er over
BearThor Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Hmm... Jeg flytta til Stormscale og der er det ofte 250+ kø .. Prøv å flytt tidlig på morningen eller noe slikt.. Du kan også få problemer med å lage din første char hvis det er kø.. Da må du vente til det er ingen på loggingskø før du kan lage deg char .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå