Gå til innhold

Gothic III eller Neverwinter Nights 2?


Anbefalte innlegg

Lurte bare på hva dere liker best Gothic eller Neverwinter Nights?

Jeg liker begge spillene kjempe godt så jeg skal bestille begge....

Også lurte jeg på en ting til, viss jeg bestiller denne nå:

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26128

 

får jeg den versjonen som di har tatt vekk alle bugsa og de?

eller får jeg den gamle som jeg må laste ned patch til sjøl??

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker Neverwinter Nights best, men det er kun fordi jeg aldri har spilt et Gothic-spill. Gleder meg stort til Gothic 3, spent på hvordan den "Gothic-følelsen" er :p Får håpe det blir bedre enn Oblivion, som skuffet stort. Men så er forventningene mine til Gothic 3 rimelig lave, så det blir i det minste noe å spille til NWN2 kommer.

Endret av andir
Lenke til kommentar

For mitt vedkommende er valget klart. Jeg har store forhåpninger til Neverwinter Nights 2. Det virker som om utviklerne har tatt til seg kritikken fra de som kjøpte det første spillet. Flere elementer fra Baldur's Gate-spillene er inkludert, noe som lover bra. Taktisk kontroll over de andre figurene i gruppa er viktig når det røyner på som verst.

 

I grunnen er det ingen andre rollespill som interesserer meg nevneverdig for øyeblikket, kanskje med unntak av Fallout 3. Men så var det Bethesda da. Not my cup of tea.

Lenke til kommentar
Hvis Bethesda f'er opp Fallout 3 (noe de antakeligvis kommer til å gjøre), så kommer Fallout-fansen (fanatiske som de er) til å gå sammen verden over og spytte i penger til å lisensiere en engine og lage det virkelige Fallout 3 sammen.

6930558[/snapback]

 

Hva med å lisensiere motoren til NWN2? Hadde gjort seg. Eventuelt kunne man kjøpe fri lisensen og overlate den til Obsidian Entertainment. Mange av de beste folka i bransjen jobber der, etter min mening.

Lenke til kommentar

Ingen dårlig idè, tror nok NWN2-motoren ville funket, eller Aurora Engine som den heter*, The Witcher bruker jo også denne, og de har gjort en dritbra jobb med den, spillet ser veldig bra ut.

 

Obsidian Entertainment, eller Bioware, kunne jeg gjerne gitt lisensen til. De fleste i Obisidian er vel også fra Black Isle?

 

 

* Den oppdaterte versjonen av Aurora Engine til NWN2 har de visst kalt Electron Engine.

Lenke til kommentar
får jeg den versjonen som di har tatt vekk alle bugsa og de?

eller får jeg den gamle som jeg må laste ned patch til sjøl??

6929465[/snapback]

Vel, Gothic 3 var allerede sendt til trykking da bugbomben smalt (har de ikke betatestere?). Så vidt jeg har forstått vil det bli gjort tilgjengelig en patch på lanseringsdatoen som du kan laste ned. Kjøper du Gothic 3 etter at hele "førsteopplaget" er sendt ut og solgt, får du nok en versjon som inneholder den aktuelle patchen.

 

Jeg for min del skal ha begge, helt klart, men er nok mest fan av NWN. ;)

Lenke til kommentar
får jeg den versjonen som di har tatt vekk alle bugsa og de?

eller får jeg den gamle som jeg må laste ned patch til sjøl??

6929465[/snapback]

Vel, Gothic 3 var allerede sendt til trykking da bugbomben smalt (har de ikke betatestere?). Så vidt jeg har forstått vil det bli gjort tilgjengelig en patch på lanseringsdatoen som du kan laste ned. Kjøper du Gothic 3 etter at hele "førsteopplaget" er sendt ut og solgt, får du nok en versjon som inneholder den aktuelle patchen.

 

Jeg for min del skal ha begge, helt klart, men er nok mest fan av NWN. ;)

6941930[/snapback]

 

 

Hva! Vil de fortsatt selge den"uspillbare" versjonen?

Hva faen er det får en ting å gjøre?

Lenke til kommentar

Det blir ikke sendt ut noe "førsteopplag". Goldmasteren ble trukket tilbake totalt og arbeidstiden ble utvidet med ca. en uke for og rette på de verste bugs'a. Om "patchen" skulle innkluderes i den reviderte goldmasteren var på tilbaketrekkings-tidspunktet ikke bestemt av Phirana-Bytes. Release datoen er ikke forandret per dags dato. Den er fremdeles den 13 Oktober.

Endret av xm8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...