Gå til innhold

Gothic III eller Neverwinter Nights 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vi plutselig fått en mengde spilljournalister og testere som medlemer av forumet? Eller har dere fått testet det på en annen måte, siden dere kan si til noen hva som er det klart beste valget ut av to spill som ikke er ute enda.

I første post stod det "Gothic" og "Neverwinter Nights", so eg antok det var seriane vi skulle ta stilling til. Og ut ifrå dei spela som har komt til no fell valget på Gothic. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Har vi plutselig fått en mengde spilljournalister og testere som medlemer av forumet? Eller har dere fått testet det på en annen måte, siden dere kan si til noen hva som er det klart beste valget ut av to spill som ikke er ute enda.

6945492[/snapback]

Man har da personlige preferanser og egne meninger, eller må man være spilljournalist og tester for å kunne ha det?

 

Forøvrig frekventerer både spilljournalister og testere forumet... ;)

Lenke til kommentar
Man har da personlige preferanser og egne meninger, eller må man være spilljournalist og tester for å kunne ha det?

 

Hvordan kan du ha en mening om noe du ikke har testet?

6946633[/snapback]

Som andre i tråden har sagt, vi uttaler oss om seriene Gothic og NWN, ikke spesifikt om Gothic 3 og NWN2. Det dreier seg om hvilket vi gleder oss mest til kommer. Etter å ha spilt NWN og Gothic 1 (fikk aldri prøvd 2-eren, har planer om det før Gothic 3-release da ;) ), så gleder jeg meg mest til NWN2. Det er vel en mening jeg må få lov til å ha, selv om jeg ikke har testet hverken Gothic 3 eller NWN2.

 

Det at noen blir litt entusiastisk og har klare favoritter og sier at Gothic 3 blir klart best.. Vel, det går jo an å være litt overbærende og skjønne den underliggende mening, nemlig at Gothic 1 og 2 var så utrolig stor opplevelse for dem, at å ikke skaffe og spille Gothic 3 blir rent utenkelig.

Lenke til kommentar

Heia!

 

Jeg er en girlie som er totally smitten by begge spillene :love:

Jeg lurer på om pcen min klarer å kjøre spillene, Jeg har ikke byttet hardware på 2,5 år så det er kanskje på tide å skifte ut noen deler. Anyways her er min pc:

 

AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz, 1,5 GB minne og skjermkortet er et Geforce 6600 gold.

 

Maskina mi klarte å kjøre oblivion.....

 

Tusen takk for alle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Bestilte nylig Baldur's Gate-samlepakken samt Icewind Dale-samlepakken fra Gamezone, så det blir mye D&D på meg denne høsten.

 

Håper NWN 2 vil få like mange regelmessige patcher og god support fra Obsidian, som Bioware gav til NWN. Det kom jo nettopp ut en ny patch, samt en Premium Content-pakke, til NWN, fire år etter release. Som Obsidian sa selv:

 

"Bioware did an unparalled job with the NWN community, and basically set the industry standard for community support".
Lenke til kommentar
Heia!

 

Jeg er en girlie som er totally smitten by begge spillene  :love:

Jeg lurer på om pcen min klarer å kjøre spillene, Jeg har ikke byttet hardware på 2,5 år så det er kanskje på tide å skifte ut noen deler. Anyways her er min pc:

 

AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz, 1,5 GB minne og skjermkortet er  et Geforce 6600 gold.

 

Maskina mi klarte å kjøre oblivion.....

 

Tusen takk for alle svar! :thumbup:

6948433[/snapback]

 

Minimal: Windows 2000/XP/XP64 and 1 GB ram, Intel Pentium 4, AMD 2 Ghz or higher, 3D card with 128MB ram and shader model 1.4, DirectX 9.0, 4.6GB free disc space and DVD drive

 

Recommended: Windows 2000/XP/XP64 and 1,5 GB ram, Intel Pentium 4, AMD 3 Ghz or higher, 3D card ATI X1600, or GeForce 6800 or higher with 256MB ram, DirectX 9.0, 4.6GB free disc space a DVD drive

Lenke til kommentar
Hvis Bethesda f'er opp Fallout 3 (noe de antakeligvis kommer til å gjøre), så kommer Fallout-fansen (fanatiske som de er) til å gå sammen verden over og spytte i penger til å lisensiere en engine og lage det virkelige Fallout 3 sammen.

6930558[/snapback]

 

Hva med å lisensiere motoren til NWN2? Hadde gjort seg. Eventuelt kunne man kjøpe fri lisensen og overlate den til Obsidian Entertainment. Mange av de beste folka i bransjen jobber der, etter min mening.

6930675[/snapback]

Jeg synes motoren til NWN2 (Aurora vel) allerede er passè

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Lurte bare på hva dere liker best Gothic eller Neverwinter Nights?

Jeg liker begge spillene kjempe godt så jeg skal bestille begge....

Også lurte jeg på en ting til, viss jeg bestiller denne nå:

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26128

 

får jeg den versjonen som di har tatt vekk alle bugsa og de?

eller får jeg den gamle som jeg må laste ned patch til sjøl??

6929465[/snapback]

 

 

Skal kjøpe meg begge to :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...