Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløss nettverk mellom leiligheter


Anbefalte innlegg

heisann. jeg skal sette opp et trådløst nettverk mellom min leilighet og leiligheten rett under meg. det er ikke lange strekket (leilighetene er på 64kvm og 40kvm) men imellom gulvet mitt og taket til leiligheten under ligger ei betongplate som sikkert er full av armering. jeg lurer da på om dette har mye å si ? noen som har en router å anbefale til dette bruket ? evt også nettverkskort. stabilitet og godt signal er viktig..

Endret av Krabba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann. jeg skal sette opp et trådløst nettverk mellom min leilighet og leiligheten rett under meg. det er ikke lange strekket (leilighetene er på 64kvm og 40kvm) men imellom gulvet mitt og taket til leiligheten under ligger ei betongplate som sikkert er full av armering. jeg lurer da på om dette har mye å si ? noen som har en router å anbefale til dette bruket ? evt også nettverkskort. stabilitet og godt signal er viktig..

6914829[/snapback]

 

no one ?

Lenke til kommentar
Armering reduserer signalstyrken veldig mye. Det kan god hende du ikke får noe signal i det hele tatt i den andre etasjen om ikke signalet finner veier utenom. F.eks gjennom en trappeoppgang. Trådet nettverk er å anbefale men du kan sikkert ha trådløst innad i hver av leilighetene.

6919830[/snapback]

 

i see, leilighetene er kommet i ettterkant under hvor det var butikk før, så det er ingen trappeoppgang.. men jeg tror jeg skal prøve å få tak i en tråløs router og teste hvordan det går. thx for innlegget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...