Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lightningwolf

+ Star Wars

+ En setning fra vendepunktet da man skjønner at anakin skywalker virkelig kommer til å bli darth vader uansett hvor mye man skriker til tv'n :p (Hater når han går til the dark side)

+ Du har med link til anakin skywalker

 

10/10

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Addan

 

Altfor lang signatur. Hadde ikke giddet å lese den om det ikke var for at denne tråden handler om signaturer. Hadde tenkt å si 2/10, men det blir 4/10 pga. linken. :D

 

Hehe. Det er fra Stairway to heaven av Led Zeppelin. Det sisste verset. Det er nok for spessielt intreserte og folk som liker klassiske rockesitater, men det er bedre en å liste opp 30 linke med maskinvare. :p

 

Får vurdere dere begge da siden dere vurderte meg;)

Glimti

Putte fant blåbær og tyttebær. bra barnebok

10/10

 

Redneck

Du informere om ditt gamle brukernavn, og det er bra. Du ham med enga OG Liverpool :D så du får 10/10 du også :p

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Angels Eye, 5/10

 

Veldig skrikende signatur med den røde fargen. Det fanger folks oppmerksomhet, både på godt og vondt. Det gode er jo at flere folk leser signaturen din. Den vonde siden er at folk er ikke her for å lese din signatur, de er her for å lese i innleggene, og kan dermed bli litt irriterte over skrikende farger.

 

1. Linje:

Du er interressert i fotball, og det, tja, er ikke jeg.

Skal ikke trekke noe for det, er bare irriterende med en skrikende linje som omhandler noe jeg er uinteressert i.

 

2. Linje:

Skryte av hva slags PS3 man har? Kult og ukult, kommer ann på personen som ser.

Snakker man om PC holder det ikke å si at du har en PC, du må nevnte komponentene.

Blir litt dumt da, ettersom alle PS3 spiller de samme spill osv og er i bunn klin like, i motsetning til en PC.

 

3. Linje:

Den informerer jo like godt at du har en PS3 som linja ovenfor + at den inneholder PSN-Id'en din. Great success!

 

 

Hater folk som ser at andre skriver i tråden, og poster imellom alikevel.

Men la gå Mikkel, jeg vurderer deg og!

 

 

Mikkel Slask, 5/10

 

En linje med en småmorsom kontaktannonse. Igjen er det skrikende farger, noe jeg ikke er særs stor fan av.

Ikke stort mer å si, da signaturen er svært enkel.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...