Gå til innhold

Lostkafé - generell chat om serien for USA-seere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er første jobben post-LOST til Josh Holloway(Sawyer) også annonsert.

Han skal spille en på laget til Ethan Hunt(Tom Cruise) i Mission: Impossible IV, sammen med blant annet Jeremey Renner(The Hurt Locker) og Simon Pegg(Shawn of The Dead).

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Vil man få noe extended episodes når man bestiller collectors edition, som man ikke har sett før dersom man har fulgt med på TV?

• 2 uker senere...
Skrevet

Spin-off med Damon og Charlton i førersetet er jo kult, men hvis de skal dra inn andre til å drive med Lost så er jeg rimelig skeptisk. Hvis jeg skal tolke noe ut av den videon så er det at Walt Disney kan finne på å fortsette med Lost uten tidligere involverte.

Skrevet

Gøy at nesten hele casten har fått jobber framover.

Daniel Dae Kim(Jin) jobber jo heltid forsatt på Hawaii med Hawaii Five-O.

Terry O`Quinn og Michael Emerson sin pilot blir det nok flere episoder ut av. Kan lett se serien ende opp som en god søster-serie til Chuck på NBC. Litt bedre enn Undercovers.

Josh Holloway starta filminga til Mission Impossible 4 denne uka, så er han heldig så får han en ordentlig karriere i film. Noe jeg synes han fortjener etter innsatsen i Lost. Å ikke noe Dallas-remake eller noe labre Prison Break-aktige drittserier(Chase, Chase, Chase).

Nesteor Carbonell har gjesterolle i Psych nå snart, når serien er tilbake etter sin pause.

Henry Ian Cusick har også en arc i Law And Order: SVU som skal gå over flere episoder visstnok.

Evangeline Lily er med i en film som heter Real Steal, Matthew Fox er med i "Billy Smoke".

Jorge Garcia skal tilbake til ABC i flere episoder av Mr. Sunshine, ny komiserie med Matthew Perry(Studio 60/Freinds). I tillegg til en gjesterolle i How I Met Your (Grand)Mother denne sesongen. (You saw what i did there)

I tillegg så har både Maggie Grace(Shannon) og Gabrielle Anwar(Nadia) blitt castet til Twilight: Breaking Dawn.

• Liker 3
Skrevet

Jeremy Davies(Faraday) har også fått ny jobb nå, og blir andre Lost-skuespillern som spiller en badguy over flere episoder i Justified. Forrige Lost-skuespillern som spilte en badguy over flere episoder var det MC Gainey(Tom/Mr. Freindly). Han blir med i cast sammen med Jacob Pitts(tidligere,The Pacific), Timothy Olyplant(tidligere,Deadwood) og Walton Goggins(tidligere, The Shield) for sesong 2 av Justified.

• 1 måned senere...
Skrevet

Har faktisk ikke sett én hel episode siden seriefinalen enda jeg! Blir vel å se hele serien om igjen om en stund. Derimot går det en del i Michael Giacchino's vakre toner :wee:.

Skrevet

Lost er ferdig for meg. Kommer nok ikke til å se en episode igjen, iallefall ikke på ett par år nå.

Samme her. Det hadde dog vært gøy å sette seg ned med sesong 1, og se om noe gir mening nå som ikke gjorde det da.

Skrevet

Blir vel det samme med meg med serien. I tillegg så er det en eller to sesonger som ikke er i mine sone på bluray-utgaven jeg har av hele serien(den med spillet til MiB og Jacob, Dharma-lasern osv).

Selve Lost er garantert ferdig, men jeg kommer til å forsette å følge skuespillerne. Hvertfall de jeg likte. Spesielt skal jeg følge med på Alcatraz med Jorge Garcia(Hurley) til høsten, "Odd Jobs" med Michael Emerson(Ben) og Terry O`Quinn(Locke) som kommer kanskje allerede før høsten.

• 4 uker senere...
Skrevet

Ganske kult. Var 9 000 stykker som vant 150 dollar hver, dette var de som bare hadde Lost-tallene, også var det to stykker som hadde bytta ut 16 og 23 med 25 og 47 som delte hovedgevinsten.

Har selv spilt med Lost tallene på viking-lotto når premien var på over 100 millioner. Hadde jo vært kult å sett hvor mange som spilte tallene i Norge.

Skrevet

Det er en sang fra lost som jeg synes var veldig fin, men husker ikke hvordan den er eller hva den heter, men Juliet spilte den på anlegge sitt i huset hennes en gang, hun skule rydde eller noe sånt. noen som har en peiling om hvilken sang det er? eller klarer å finne den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...