Footy Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 jeg blir fortalt at med VLC kan du se på f.eks filmene du laster ned. Det kan være flere grunner, bla. min som å se om kvaliteten er grei før jeg laster ned flere gig... Hva har det seg at dette ikke funker hos meg? Jeg får bare: "VLC media player har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."
DiskusJon Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Et mulig problem kan være at filen faktisk er i bruk av det programmet du bruker til nedlastning.. Prøv å steng dette programmet før du prøver å kjøre filmen..
Wattengård Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Og dette vil ikke funke på bittorrent nedlastinger siden du da ikke laster ned filen lineært. -C-
kjeklulf Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det stemmer ikke nødvendigvis. Det er svært ofte mulig å se de delene som er lastet ned og dermed få sjekket kvaliteten.
Gjakmarrja Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Her så bygger VLC opp index fila på nytt, så jeg kan se det som her lastet ned sammehengene! Ellers vil det hovedsaklig hakke avhengig av hvor mye som er lastet ned.
Wattengård Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Eventuellt så kan du holde deg til skikkelige scene releaser, og laste ned samplen først -C-
GeirGrusom Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Du KAN ikke se på en film samtidig mens du laster den ned, du MÅ stoppe nedlasting først. Grunnen er at Operativsystemet låser en fil når et program tar det i bruk, for å hindre at de dataene et program har ikke er det som står i filen, eller at filer skal bli korrupte mens de blir skrevet, det er ikke noe å gjøre med.
kjeklulf Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Du KAN ikke se på en film samtidig mens du laster den ned, du MÅ stoppe nedlasting først.Grunnen er at Operativsystemet låser en fil når et program tar det i bruk, for å hindre at de dataene et program har ikke er det som står i filen, eller at filer skal bli korrupte mens de blir skrevet, det er ikke noe å gjøre med. 6925322[/snapback] Dette er åpenbart og ettertrykkelig galt. Som flere har skrevet her er det fullt mulig å se filmfiler som er delvis nedlastest samtidig som de lastes ned. VLC gjør det uten problemer.
Complexity Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 VLC er fult av bugs på min pc.. alltid vært.. Streame Webtv f.eks.. spoler jeg så kommer den send feilrapport tingen.. Litt OT, men hvor skrudde man av det?
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 WIN-PAUSE, advanced, error reporting.
Complexity Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 WIN-PAUSE, advanced, error reporting. 6926120[/snapback] hva hvem hvor?
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 ..spurte du ikke om hvordan du skrur av feilrapportering i Windows XP ?
Complexity Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 ..spurte du ikke om hvordan du skrur av feilrapportering i Windows XP ? 6926208[/snapback] jo, men WIN-PAUSE?
JohndoeMAKT Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) WIN-knappen.. du har to av de på tastaturet ditt med Windows flagglogo på, og PAUSE knappen samtidig henter frem systemegenskapene i Windows. Endret 23. september 2006 av JohndoeMAKT
Complexity Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 WIN-knappen.. du har to av de på tastaturet ditt med Windows flagglogo på, og PAUSE knappen samtidig henter frem systemegenskapene i Windows. 6926221[/snapback] ahh.. tenkte ikke så langt^^ men takk for hjelpa, er vel nokk ot nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå