Gå til innhold

VLC under nedlastning..

Footy

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir fortalt at med VLC kan du se på f.eks filmene du laster ned. Det kan være flere grunner, bla. min som å se om kvaliteten er grei før jeg laster ned flere gig...

Hva har det seg at dette ikke funker hos meg? Jeg får bare:

"VLC media player har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et mulig problem kan være at filen faktisk er i bruk av det programmet du bruker til nedlastning.. Prøv å steng dette programmet før du prøver å kjøre filmen..

Skrevet

Du KAN ikke se på en film samtidig mens du laster den ned, du MÅ stoppe nedlasting først.

Grunnen er at Operativsystemet låser en fil når et program tar det i bruk, for å hindre at de dataene et program har ikke er det som står i filen, eller at filer skal bli korrupte mens de blir skrevet, det er ikke noe å gjøre med.

Skrevet
Du KAN ikke se på en film samtidig mens du laster den ned, du MÅ stoppe nedlasting først.

Grunnen er at Operativsystemet låser en fil når et program tar det i bruk, for å hindre at de dataene et program har ikke er det som står i filen, eller at filer skal bli korrupte mens de blir skrevet, det er ikke noe å gjøre med.

6925322[/snapback]

Dette er åpenbart og ettertrykkelig galt. Som flere har skrevet her er det fullt mulig å se filmfiler som er delvis nedlastest samtidig som de lastes ned. VLC gjør det uten problemer.

Skrevet
WIN-knappen.. du har to av de på tastaturet ditt med Windows flagglogo på, og PAUSE knappen samtidig henter frem systemegenskapene i Windows.

6926221[/snapback]

ahh.. tenkte ikke så langt^^

men takk for hjelpa, er vel nokk ot nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...