Gå til innhold

Call of Duty 3 Multiplayer video

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Bølgen av WW2-spill må vel snart ta slutt? Synes det blir samma gamle greia om og om igjen, og jeg synes det er rart at ingen utvikler ennå har hatt baller nok til å la deg spille som Tysker (ikke såvidt jeg har fått med meg iallefall, man er jo alltid med de allierte).

Dette så ut som en Battlefield 1942 møter Call of Duty 2-sak.

Skrevet

Er du helt på de vie viddene? Du har muligheten til å spille som tyskerne i alle WW2 spill jeg kan komme på, Day of Defeat, CoD 1/2, Company of Heroes.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Er du helt på de vie viddene? Du har muligheten til å spille som tyskerne i alle WW2 spill jeg kan komme på, Day of Defeat, CoD 1/2, Company of Heroes.

6920745[/snapback]

Ikke i singleplayer, såvidt jeg husker.
Skrevet

De gode argumentene strømmer på....

En ting som slår meg når jeg så den videoen, og det er den magiske måten vi kan bevege oss på i slike spill. Først løper vi framover så fort som bare f... for deretter uten oppbremsing løpe like fort bakover og sidelengs. Hvem f... greier det? Jeg mener, jeg løper ikke like fort bakover som forover og spurter jeg alt jeg kan så bruker jeg noen meter før bena greier å gi meg full stopp. Men her kan kan altså bare endre retning, beholde hastigheten og samtidig sikte på målet.

Men det er jo slik disse spillene er..

Ellers, videoen.. så noen skikkelig fine eksplosjoner i hvert fall. Godt flyt - (tross det jeg skrev over).

CoD2 til 360 var veldig bra synes jeg. Og det er ikke alltid man må overvære at kruttet blir funnet opp på nytt for å ha det morsomt. Gleder meg til CoD3. Et must i samlinga mi.

Dr Peedee

Skrevet

Syntes igrunn de har ødelagt multiplayer i CoD når de innførte kjøretøy. CoD (1) var et taktisk skytespill, mens i toern innførte de biler osv. For ikke å glemme "HSHSHS".. :((

Prøver vel spillet i MP på de mapsa som ikke har biler..

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
i toern innførte de biler

6920906[/snapback]

hæ? har ikke sett en eneste bil man kan kjøre i COD2 :hmm:

6921389[/snapback]

Det er da noen tankser og annet fjas i singleplayer campain.
Skrevet
i toern innførte de biler

6920906[/snapback]

hæ? har ikke sett en eneste bil man kan kjøre i COD2 :hmm:

6921389[/snapback]

Det er da noen tankser og annet fjas i singleplayer campain.

6921425[/snapback]

Det var det jo i CoD1 også.

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)
Bølgen av WW2-spill må vel snart ta slutt? Synes det blir samma gamle greia om og om igjen, og jeg synes det er rart at ingen utvikler ennå har hatt baller nok til å la deg spille som Tysker (ikke såvidt jeg har fått med meg iallefall, man er jo alltid med de allierte).

I Battlefield 1942 kan du spille tysk (axis) i singleplayer.

Husk at grafikken er mye, mye bedre på 360 enn Youtube!

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Eg vil ha eit SP spill i stl med BIA der man spiller som tysk soldat. Å spile BF/Cod Online som tysker har vi jo kunne gjort lenge,og det er ikje det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...