Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
"Jeg har følelser for deg" - Når det absolutt ikke passer, med helt feil person.

Legger en på et überdårlig forsøk på nordlenningdialekt i tillegg har man det ultimate :ermm:

7180356[/snapback]

Nordlending-dialekt og romantikk er vel noe som generelt går dårlig sammen.. :!:

Men å "kødde" med stemmen når man skal si noe såpass seriøst?? :wow:

Endret av toth
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nordlending-dialekt og romantikk er vel noe som generelt går dårlig sammen..  :!:

Men å "kødde" med stemmen når man skal si noe såpass seriøst?? :wow:

7182785[/snapback]

Vel, det var etter at han hadde sagt det. Gutten va drita i tillegg da, såe. Ehe :p

Skrevet

Det verste er utflod fra ei fremmed jente. Musa bobler og fiser ut gørr. Trusa ser ut som noen har snytt seg i, grønn.

Skrevet
Det verste er utflod fra ei fremmed jente. Musa bobler og fiser ut gørr. Trusa ser ut som noen har snytt seg i, grønn.

7184127[/snapback]

Det er ikke normalt. :hmm:

Skrevet

7184127[/snapback]

Okey, det der kan neppe ha vært seriøst. Jeg mista hvertfall lysten på sex på en stund, selv om det neppe har større sjans for å skje enn at jeg finner en halvkilo gull i musa på dama.

Skrevet

7184127[/snapback]

Det var da fælt, da.

Skrevet

Sorry, var ikke meninga. Men det kan godt hende at det var sperm eller noe fra et tidligere ligg.

Skrevet
Grønn sperm? :tease:

DET er i alle fall ikke normalt! :p

7184548[/snapback]

Denne diskusjonen gir meg lyst til aldri å ha sex igjen. :cry:

7184585[/snapback]

Så dropp det!! Haha, neida.. Det er da pokkern meg bra unormalt da!

Skrevet

7184127[/snapback]

Hvordan luktet det?
Skrevet

7184127[/snapback]

Gratulerer, du har pult et romvesen. Hvordan var det?

Skrevet

7184127[/snapback]

Gratulerer, du har pult et romvesen. Hvordan var det?

7185323[/snapback]

Heheheha den der tok kaka;P :!:

Skrevet

En kompis fortalte han hadde pult på ei dame kvelden før, og når han våkna var han rød helt opp til magen. Kjørte brannbil uten å legge merke til det, de var fulle begge to.

Skrevet
En kompis fortalte han hadde pult på ei dame kvelden før, og når han våkna var han rød helt opp til magen. Kjørte brannbil uten å legge merke til det, de var fulle begge to.

7187017[/snapback]

Det må da være det værste å våkne opp til :D

Skrevet
Sorry, var ikke meninga. Men det kan godt hende at det var sperm eller noe fra et tidligere ligg.

7184527[/snapback]

Hahaha. Hva for noen jenter er det du høvler over da?

(Beklager hvis språket støter noen)

Skrevet

Hahaha, lenge siden jeg har ledd verre av ett innlegg :!:

Forøvrig er man ganske dreven om man klarer å få sperm til å ligge inni der så lenge at det blir grønt og bobler ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...