LooneyTune Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Noen som har en idè til hvordan jeg kan lage en keylogger selv, den skal brukes til å monitore alle tastetrykk på min pc...
Jonas Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Tror ikke det finnes noe event for tastetrykk, men unntak av Key_Press/Down/Up, så en løsning blir jo å lage en løkke og sjekke hver tast. Dim i Do For i = 0 To 255 If Not GetAsyncKeyState(0) = 0 Then MsgBox i Next i Loop
Jolo Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Vet dette er et gammelt emne, men har lyst til å ta det opp igjen. Noen som har kildekoden til en mer proff keylogger som sender tastetrykk til en epostadresse? Gjerne en guid hvordan man configurerer den også.
ilpostino Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 jeg tolker keyloggere dithen at de brukes for å overvåke andres aktivitet på en gitt datamaskin. da jeg ikke kan se at dette er lovlig på noen måte stenger jeg tråden og fjerner linker. dessuten er dette en bumping av gammel tråd.
Anbefalte innlegg