Gå til innhold

Kjøp Av Online Rollespill


Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for å kjøpe meg et online rollespill og valget står mellom Wow og Guild Wars men jeg får ikke helt bestemt meg. Alle vennene mine som jeg spiller online spill spiller wow så det er et pluss men månedsavgiften trekker ned. Guild Wars frister siden det er helt gratis men ingen av mine venner spiller det! Er det noen som har noen tips om hilket jeg bør velge? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I din situasjon ville jeg valgt WoW. Som suppesaft sier, så er ikke 100 i måneden så veldig mye. Jeg kan nesten garantere deg at du vil få det gøy med WoW -- I alle fall frem til level 60. Og å spille med venner gjør spillet minst 10 ganger bedre (det mener i alle fall jeg).

 

Personlig hadde jeg det meget gøy frem til level 60, da alt ble bare "grinding" og atter "grinding" (det er å gjøre ting om og om igjen, om du ikke kjenner til begrepet).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

selv spiller jeg GW, og kommer ifra WoW. I ditt tilfelle anbefaler jeg wow, siden du har venner som spiller. Det er ingenting som er så teit som å spille mmorpg "alene" :p

 

Så det er vel på tide å få noen kompiser til å bli med på GW snart :hmm:

Lenke til kommentar
Personlig hadde jeg det meget gøy frem til level 60, da alt ble bare "grinding" og atter "grinding" (det er å gjøre ting om og om igjen, om du ikke kjenner til begrepet).

6891025[/snapback]

 

 

Haha, morsomt at du skulle nevne det.. Jeg ble med noen kompiser for å teste wow. De hadde spilt en stund fra før, og når jeg klaget på at jeg synes det var så fryktelig kjeeedeliiiig å grinde hele tiden så sa de at det ble morsommere når jeg ble høyere level, spesielt da etter 60..

 

Jeg gav opp rett etter lvl 30.

 

 

Moralen må da være: WoW består for det meste av grinding for å komme seg til lvl 60, for så å grinde videre. :roll:

Lenke til kommentar
Moralen må da være: WoW består for det meste av grinding for å komme seg til lvl 60, for så å grinde videre.  :roll:

6892725[/snapback]

 

Alle mmo-spill består omtrent av det. Enten i form av level-grinding eller utstyr-grinding, eller en blanding av de to. Det som er fint med GW er at du kan drite i grinding og gå rett på PvP med maks level. Men ennå her blir det en slags "grinding" i å få nok poeng til å låse opp nye skills man vil ha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Moralen må da være: WoW består for det meste av grinding for å komme seg til lvl 60, for så å grinde videre.   :roll:

6892725[/snapback]

 

Alle mmo-spill består omtrent av det. Enten i form av level-grinding eller utstyr-grinding, eller en blanding av de to. Det som er fint med GW er at du kan drite i grinding og gå rett på PvP med maks level. Men ennå her blir det en slags "grinding" i å få nok poeng til å låse opp nye skills man vil ha.

6892937[/snapback]

 

Hvis du liker pve så kan du gå storyline og leve på de skillsa du finner, det eneste du må grinde da er armor. Selv har jeg grinda mye mot slutten av min spilletid i GW for å skaffe alle skills og 15k armors, men det er jo veldig frivillig, jeg blir ikke bedre av å skaffe 15k :p

Lenke til kommentar
Hvis man ikke vil grinde så kan man kjøpe Age of Conan som er et mmorpg spill som kommer ut våren/sommeren 2007. I det spillet har faktisk spilleren sine skills veldig mye å si.

6894318[/snapback]

 

Å anbefale spill som ikke har komt ut enda, syns jeg blir litt unødvendig. Det er greit å tipse om spill, men ikke baser hele innlegget på det. Blir som å si "Tja, du kan jo vente til 2010. Kommer sikkert noe bra, da." (ok, ikke helt, men du skjønner hvor jeg vil).

Lenke til kommentar
Hvis man ikke vil grinde så kan man kjøpe Age of Conan som er et mmorpg spill som kommer ut våren/sommeren 2007. I det spillet har faktisk spilleren sine skills veldig mye å si.

6894318[/snapback]

 

Å anbefale spill som ikke har komt ut enda, syns jeg blir litt unødvendig. Det er greit å tipse om spill, men ikke baser hele innlegget på det. Blir som å si "Tja, du kan jo vente til 2010. Kommer sikkert noe bra, da." (ok, ikke helt, men du skjønner hvor jeg vil).

6894428[/snapback]

 

vel LOTR Online kommer veldig snart :) omtrent samtidig med Burning crusade. dette kan kanskje være noe... tror nemlig dette ikke blir særlig mye grinding i.

Lenke til kommentar
Hvis man ikke vil grinde så kan man kjøpe Age of Conan som er et mmorpg spill som kommer ut våren/sommeren 2007. I det spillet har faktisk spilleren sine skills veldig mye å si.

6894318[/snapback]

 

Å anbefale spill som ikke har komt ut enda, syns jeg blir litt unødvendig. Det er greit å tipse om spill, men ikke baser hele innlegget på det. Blir som å si "Tja, du kan jo vente til 2010. Kommer sikkert noe bra, da." (ok, ikke helt, men du skjønner hvor jeg vil).

6894428[/snapback]

 

vel LOTR Online kommer veldig snart :) omtrent samtidig med Burning crusade. dette kan kanskje være noe... tror nemlig dette ikke blir særlig mye grinding i.

6910778[/snapback]

 

Hvilket av de har ikke mye grinding? Burning Crusade eller LOTRO? :p

Lenke til kommentar
Har nå bestemt meg for å kjøpe meg et online rollespill og valget står mellom Wow og Guild Wars men jeg får ikke helt bestemt meg. Alle vennene mine som jeg spiller online spill spiller wow så det er et pluss men månedsavgiften trekker ned. Guild Wars frister siden det er helt gratis men ingen av mine venner spiller det! Er det  noen som har noen tips om hilket jeg bør velge?  :)

6890365[/snapback]

 

Bruk tid og penger på noe annet, mens du venter på AoC.

 

EDIT: Du har allerede kjøpt WoW, ja...

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...