Gå til innhold

Russbil! Hjelp oss fattige studenter!


Anbefalte innlegg

Heihei! Vi er en gjeng på 5 gutter som trenger litt sponsing til en russebil. Er snakk om en Chevrolet Van. Vi skal på tryvann, kongeparken og mange andre treff. Hvis det er noen kule typer på hardware forumet som kan tenke seg å hjelpe noen fattige studenter, er vi EVIG TAKKNEMMELIGE! :w00t:

 

Tar imot nesten alt! Alt fra stuff til bilen til sølvpenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite slemt forslag...

 

Siden disse liksomstudentene ikke har så mye penger, så kan de liksågodt gå gjennom russefeiringen i edru tilstand med lite effekter, og heller sende pengene til virkelig fattige studenter.

 

Uansett, jeg har så vidt råd til russedressen min i år, så en tiggetråd om penger or stasj til russebil var kanskje litt usmakelig i mine øyne.

 

Lykke til uansett, og håper dere får en fet bil. :)

Lenke til kommentar

Fattig my ass. Vi hadde i sin tid et budsjett på drøyt 40k på russebilen. Det er ink. drivstoff, billetter osv. Det er vel sånn cirka det man må ut med for å få en grei van ... Så fattig? I think not ;)

Penger må man skaffe på helgejobb osv, men lite aktuelt da det kommer utover skolearbeid.

6903143[/snapback]

Så å dra på ørten treff vil da ikke gå utover skolearbeidet? :ermm: Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Fattig my ass. Vi hadde i sin tid et budsjett på drøyt 40k på russebilen. Det er ink. drivstoff, billetter osv. Det er vel sånn cirka det man må ut med for å få en grei van ... Så fattig? I think not ;)
Penger må man skaffe på helgejobb osv, men lite aktuelt da det kommer utover skolearbeid.

6903143[/snapback]

Så å dra på ørten treff vil da ikke gå utover skolearbeidet? :ermm:

6906280[/snapback]

Du har et poeng der :whistle:

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...