Gå til innhold

Verdens første Ashbringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har fått sverdet, og det var akkurat som når et koransk raid på test fikk hjelp av GM til å kverke alle bossene i Naxx. Da droppet også Ashbringer fra 4horsemen.

 

Det litt morsomme med Ashbringer (i tillegg til Lore o.l.) er at man blir friendly med NPCer i Tyr's Hand o.l. (Scarlet Crusade) og en paladin kan følgelig heale dem når farmerne kommer :D

Lenke til kommentar
De har fått sverdet, og det var akkurat som når et koransk raid på test fikk hjelp av GM til å kverke alle bossene i Naxx. Da droppet også Ashbringer fra 4horsemen.

 

Det litt morsomme med Ashbringer (i tillegg til Lore o.l.) er at man blir friendly med NPCer i Tyr's Hand o.l. (Scarlet Crusade) og en paladin kan følgelig heale dem når farmerne kommer  :D

6885804[/snapback]

Haha, det er rått da :D. Bruker selv ofte "Eple" fra horde questen, som gjør meg til en scarlet illusion og da healer jeg dem :).

 

Edit: Og ja, du kan få evig med epler, bare du ikke gjør ferdig questen :). (Kanskje om du gjør ferdig også? Aldri turt å prøve)

Endret av Kepp
Lenke til kommentar
Dette ble jo gjort på PTR av koreanske explotister for over 2 måneder siden.. old..

6887487[/snapback]

Haha.. Du eier deg selv med det du sier her.

For det første er ikke dette snakk om PTR, men live realm. Som et resultat av at dette er på en vanlig live realm, vil de faktisk ha mulighet til å få seg den ordentlige Ashbringer i motsettning på PTR.

 

Så du mener at world first Sapphiron killet var old du da, fordi de exploitet seg til kill på PTR? Nei maken til teit utsagn skal du se lenge etter.

 

Dette er world first og langt fra old, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
De har fått sverdet, og det var akkurat som når et koransk raid på test fikk hjelp av GM til å kverke alle bossene i Naxx. Da droppet også Ashbringer fra 4horsemen.

 

Det litt morsomme med Ashbringer (i tillegg til Lore o.l.) er at man blir friendly med NPCer i Tyr's Hand o.l. (Scarlet Crusade) og en paladin kan følgelig heale dem når farmerne kommer  :D

6885804[/snapback]

Haha, det er rått da :D. Bruker selv ofte "Eple" fra horde questen, som gjør meg til en scarlet illusion og da healer jeg dem :).

 

Edit: Og ja, du kan få evig med epler, bare du ikke gjør ferdig questen :). (Kanskje om du gjør ferdig også? Aldri turt å prøve)

6887042[/snapback]

 

Hvilket quest er dette snak om? Er det fondring questlinet?

Lenke til kommentar
Corrupted Ashbringer droppa for min gammle guild nå nettopp.. og sverdet gikk til 1 pally

6882640[/snapback]

 

 

Vil ikke akkurat si at Glamour var din gamle guild når du var i guilden som trial i knapt 1-2 uker så ble du kicka fordi du var for dårlig...

6889252[/snapback]

 

 

haha. var i nok i guilden en stund lengre enn det

Lenke til kommentar
Corrupted Ashbringer droppa for min gammle guild nå nettopp.. og sverdet gikk til 1 pally

6882640[/snapback]

 

 

Vil ikke akkurat si at Glamour var din gamle guild når du var i guilden som trial i knapt 1-2 uker så ble du kicka fordi du var for dårlig...

6889252[/snapback]

 

 

haha. var i nok i guilden en stund lengre enn det

6890192[/snapback]

 

eh nei det var du nok ikke

Lenke til kommentar
Corrupted Ashbringer droppa for min gammle guild nå nettopp.. og sverdet gikk til 1 pally

6882640[/snapback]

 

 

Vil ikke akkurat si at Glamour var din gamle guild når du var i guilden som trial i knapt 1-2 uker så ble du kicka fordi du var for dårlig...

6889252[/snapback]

 

 

haha. var i nok i guilden en stund lengre enn det

6890192[/snapback]

 

eh nei det var du nok ikke

6894108[/snapback]

 

 

Ehh l2PM dere to. Nokk drama nå..

Lenke til kommentar

Er ikke noe å le av paladins som får first drop two-handere da.

 

Dualwield er det som gjør mest damage pve messig, så 2H blir bare pvp leketøy.

Og hvorfor en klasse skulle få prioritet på en pvp item når det er snakk om pve drops skjønner jeg lite av.

 

Er selv paladin og har selv lyst på flere 2H våpen fra Nax. Riktignok ikke alle, men Ashbringer og Might of Menethil står på listen. 2H økser holder jeg meg stort sett unna, med annet ingen trenger den og den har bra looks. :p

Lenke til kommentar
Corrupted Ashbringer droppa for min gammle guild nå nettopp.. og sverdet gikk til 1 pally

6882640[/snapback]

 

Jeg ler av paladins som tar first drops av two-handere.

6894181[/snapback]

Fordi?

Fury er bedre pve damage enn arms, og hvem i all verden kjører 2 hander som fury?

Nei, 2 handers er pvp våpen. Latterlig at warriors skal ha prio over paladins på pvp våpen.

Lenke til kommentar
Corrupted Ashbringer droppa for min gammle guild nå nettopp.. og sverdet gikk til 1 pally

6882640[/snapback]

 

Jeg ler av paladins som tar first drops av two-handere.

6894181[/snapback]

Fordi?

Fury er bedre pve damage enn arms, og hvem i all verden kjører 2 hander som fury?

Nei, 2 handers er pvp våpen. Latterlig at warriors skal ha prio over paladins på pvp våpen.

6899680[/snapback]

 

Fordi warriors kan utnytte en 2h mer for guilden, enn en pala i pve. Jeg kjører 2h Fury, og ligger bestandig langt oppe på damage meters i raid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...