Gå til innhold

Verdens første Ashbringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja tror nok dere ville fått problemer med enkelte encounters hvis alle warriors var fury specced....

 

Er iallefall uansett morsomt å 2hand tanke når man har noe på farm :p

 

Men igjen, det er latterlig å komme med argumenter for "hva som er best for guildet". WoW er et spill for individualister og fremmer først og fremst utvikling av din egen char iforhold til guildet. Sammenlign med andre mmorpg så ville du sett dette. Og de som whiner om hvem som har mest rett til en item har sannsynligvis aldri vært i en top-end guild uansett.

Hint: Etterhvert så driter man i hvem som får epixene.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Men du betyr mer for guilden om du dualwielder, correct?

6900138[/snapback]

 

Kommer litt an på hvilket utstyr en har ellers etter min mening. Har ikke nok +hit til å få mer dps med DW. Ikke har jeg gode nok 1h'ere til det heller.

Etter min mening utnytter en warrior en 2h mer enn pala i raids. Iom at warriors som ikke tanker, må kunne gi ut dps. Palas buffer/healer som oftest i raids.

 

Men at palas ikke kan by på 2h'ers synes jeg blir feil. Vi opererer med åpen bidding, og går stort sett fint det. Vår andre OEB gikk til en pala, og helt greit for min del :)

Lenke til kommentar
Jeg fatter bare ikke disse diskusjonene. Hvor har egentlig folk fått inntrykket at alle items skal prioriteres etter nyttighet i PvE-raids? Tror folk at en paladin healer motstanderen ihjel hvis det er 1vs1 PvP?

 

Sigh.  :nei:

6900685[/snapback]

 

Items man får i guildruns skal først og fremst brukes til fordel for guildets videre progress. 1on1 PvP fights er ikke mye å skryte av for et PvE-guild, sorry.

Lenke til kommentar
Får ikke så mye bedre progress av å gi 2handers til warriors som gjør bedre dps når de dualwielder heller.

6901251[/snapback]

 

Det er ingen som gidder å dual wielde når de har +2 hit. Man trenger ca +10 hit for at det skal bli bra...

6901304[/snapback]

Det bra warrior dps gearet du får innen du kommer til Ashbringer har såpass mye +hit at det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Man tar ikke items i raids for å bruke dem i PvP. Moron.

6900700[/snapback]

 

:no:

 

kommer helt an på situasjonen... første dropp og kansje til nød 2 og 3 er jeg enig til tider enig MEN

dkp får du for og være med på raids.. de er DINE til og bruke på DET DU VIL!

så hvis jeg har en warrior jeg har lyst på pvp gear til så vist faan at jeg byr på hva jeg vil ha. eod

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...