Gå til innhold

Mulig å jukse i Battlefield 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett at det er endel poster om juks/cheats her på forumet, alikevel drister jeg meg til å komme med følgende enkle spørsmål:

-Er det mulig å jukse i Battlefield2 og isåfall hvordan?

-Hvis ja, er det mulig å jukse selvom man bruker PunkBuster?

-Hvis ja, er det mulig å identifisere en jukser (skille ham eller henne fra en som rett og slett bare er god) eller er dette noe vi bare må leve med?

-Kan man sikre seg mot juks på noen andre måter enn med PunkBuster?

Og hvis det ikke var helt klart; jeg er IKKE interessert i å jukse selv. :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har sett at det er endel poster om juks/cheats her på forumet, alikevel drister jeg meg til å komme med følgende enkle spørsmål:

-Er det mulig å jukse i Battlefield2 og isåfall hvordan?

-Hvis ja, er det mulig å jukse selvom man bruker PunkBuster?

-Hvis ja, er det mulig å identifisere en jukser (skille ham eller henne fra en som rett og slett bare er god) eller er dette noe vi bare må leve med?

-Kan man sikre seg mot juks på noen andre måter enn med PunkBuster?

Og hvis det ikke var helt klart; jeg er IKKE interessert  i å jukse selv.  :innocent:

6880471[/snapback]

- Ja, med diverse h4xXx! :p

- Det er mulig å jukse selv med punkbuster, helt til punkbuster finner ut av det...

- Det er mulig, men ofte vanskelig

- Vil tro det, uten at jeg skal si noe for sikkert.

Går ikke mer i detaljer, folk kan drite i å jukse.

Skrevet (endret)

- Ja. Hvordan vil jeg ikke dele ut på et forum selv om DU ikke har tenkt og jukse.

- Ja. Vipps en dag så er Punken Busted!

- Ja. Sier seg selv.

- Ja. En server kan kjøre egne scripts som får deg bannet fra deres server.

Endret av KanDu
Skrevet
Her er enda et eksempel jeg fant nettopp:

6889943[/snapback]

Ja, det var er par rimelig drøye eksempler. Dette var verre enn jeg trodde.

Det er godt å høre at PB stadig oppdager og "banner" nye cheats, men det er utrolig kjipt å vite at det til enhver tid sikkert er endel der ute som spiller med cheats som ennå ikke er registrert hos PB.

Skrevet

Eksempel på juksing i Battlefield 2

Har aldri møtt en selv, men ser veldig kjipt ut.

6889609[/snapback]

Det der er en MOD. En Singleplayer MOD. Altså mot boter.

Her er enda et eksempel jeg fant nettopp:

6889943[/snapback]

Det der kan være ekte, men det er da vel ingen ting å bry seg om.

En som cheater public gjør virkelig ikke mye skade.

Selvfølgelig er det bra vi har anti-cheat, for hadde ALLE cheatet, hadde det ødelagt fullstendig.

Dessuten handler det mye om aim også, og aimbot hjelper ikke så mye siden random diviation (eller hvordan det skrives).

Skrevet

Gi meg et spill det ikke finnes cheats til ? Så eneste forskjell er utbredelsen. Heldigvis har vi punkbuster som tar av seg driten, og syns det de gjør er gullverdt.

BF2 er nokk ikke det værste spillet hvor det brukes cheates.

Skrevet

skjønner ikke vitsen med å jukse egentlig. En del av spillgleden er jo å spille så bra du kan selv, mye morsommere det. Jeg kan iallefall ikke tenke meg å juske noen gang, fordi det ødelegger spillopplevelsen.

Skrevet

hvis man er lam i den handa, så kan jeg skjønne at man cheater i online spill, men ingen annen grunn er grunn nok til å cheate/n00be/idioter/irretere/forbannere osv...

Skrevet

Noen synes det er morsomt å drepe mere, selv ved bruk av "skittne middler".

De liker å føle at de har en fordel.

Sånn er det bare.

Samme som at mange av dere sikkert bruke trainer til Single-player spill, som f.eks. GTA.

Men i multiplayer ødelegger det for andre også, men det bryr de seg ikke mye om.

Skrevet

6880471[/snapback]

Du har ikke lagt merke til at slike henvendelser aldri er veldig populære da?

Skrevet

6880471[/snapback]

Du har ikke lagt merke til at slike henvendelser aldri er veldig populære da?

6891581[/snapback]

Dette må du utdype :hmm:

Skrevet

Det som er positivt er at juksing i BF ofte foregår på servere hvor det er meningen at man skal jukse, altså for å leke seg med sine egne cheats og se om de banker fienden som har andre cheats. En test av programmeringskunnskaper, reversing og cracking, like mye som det er en test av rene spill-ferdigheter.

Skrevet
Det som er positivt er at juksing i BF ofte foregår på servere hvor det er meningen at man skal jukse, altså for å leke seg med sine egne cheats og se om de banker fienden som har andre cheats. En test av programmeringskunnskaper, reversing og cracking, like mye som det er en test av rene spill-ferdigheter.

6897525[/snapback]

Det blir nesten som Matrix da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...