Gå til innhold

Paven i hardt vær


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Vi skal ikke finne oss i det, og det er ytterst få som gjør det. Hva muslimske ledere sier bryr oss ikke fordi deres mening har ingenting å si; kritikken er ikke rettferdig, vi dømmes fordi vi ikke stemmer overens med Koranen. Det er ikke noe vi ser på som negativt, så vi lar den herje på.

6881200[/snapback]

 

Har muslimske lederes meninger ingenting å si? Hvis det er veien opp og frem så lurer jeg på hvor vi alle kommer til å ende. Klart at vi bør som høyere utviklede individer vise disse sumpmenneskene såpass rettferdighet at vi ikke samlet skylles ned i dass.

Lenke til kommentar

Noen hadde en mening om muslimer/islam/muhammed, hva er grunnen til krig? Så, ingen muslimer kritiserer den heller vestlige verden og deres religioner (mener ikke at vi er bare kristne, men regner med at befolkningen i den vestlige verden har en større prosentdel kristne enn land i midtøsten osv.)? Get real. Har aldri sett at "vi" har gått til krig mot islamsk-troende land/personer som har så og si sagt "kristendommen suger og jesus var en voldtektsmann (der det siste antageligvis ikke er sant hvis det står på det.)".

 

 

 

(til deres informarsjon, ikke vondt ment om religionen generelt eller noe lignende det, men vi ser selv hvordan noen grupper reagerer med våpen grunnet et utsagn som er skrevet i deres egen "hellige bok").

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noen hadde en mening om muslimer/islam/muhammed, hva er grunnen til krig? Så, ingen muslimer kritiserer den heller vestlige verden og deres religioner (mener ikke at vi er bare kristne, men regner med at befolkningen i den vestlige verden har en større prosentdel kristne enn land i midtøsten osv.)? Get real. Har aldri sett at "vi" har gått til krig mot islamsk-troende land/personer som har så og si sagt "kristendommen suger og jesus var en voldtektsmann (der det siste antageligvis ikke er sant hvis det står på det.)".

 

 

 

(til deres informarsjon, ikke vondt ment om religionen generelt eller noe lignende det, men vi ser selv hvordan noen grupper reagerer med våpen grunnet et utsagn som er skrevet i deres egen "hellige bok").

6882404[/snapback]

 

Tenker du på USA nå?

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, men var det ikke sånn at paven hadde uttalt seg om at muslimer er voldelige, dette får de helt rasende og nå skal de drepe han. Bare jeg som blir oppgitt over hvor tåpelig det går ann å bli? Disse holdningene de muslimske imanene og lederne har gjør meg bare kvalm, man skulle tro de likte å bli forbundet med terrorisme.

I dag eller i går ble jo også en nonne drept, som jobbet med barn i et afrikansk land. Av alle personene de kunne drepe, så dreper de den mest uskyldige i verden. Hun var jo atpåtil i landet deres for å hjelpe dem. Dette vitner om et lavt iq-niva, og det hjelper enda mer på hatet mitt til ekstremistiske muslimer!

Lenke til kommentar

Det er ironisk at paven ikke sa noe om islamsk kultur og hvorvidt det er voldelig, men likevel snakker folk om det som om det var en selvfølge at de gjorde det. Det virker nesten som om disse folkene (som befinner seg nord for innlegget mitt) ikke kjenner til situasjonen. Muslimene som raser har ikke lest talen, gjør dere selv en tjeneste og les den før dere kommer med meninger.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår dette rett så har Paven sagt at Islam baserer seg på en voldelig kultur. Dette liker ikke Islamistene, og derfor truer de med å drepe Paven og gå til krig mot alt og alle? Bekrefter ikke det det sitatet som Paven leste opp at det er sånn i virkeligheten og?

 

Personlig så tror jeg ikke på noen guder eller andre typer religioner, så jeg greier enkelt og greit ikke å fatte hva de blir så hisset opp av.

Lenke til kommentar
Det er ironisk at paven ikke sa noe om islamsk kultur og hvorvidt det er voldelig, men likevel snakker folk om det som om det var en selvfølge at de gjorde det. Det virker nesten som om disse folkene (som befinner seg nord for innlegget mitt) ikke kjenner til situasjonen. Muslimene som raser har ikke lest talen, gjør dere selv en tjeneste og les den før dere kommer med meninger.

6885140[/snapback]

 

 

 

Sitatet som paven brukte i Tyskland sist tirsdag, inneholdt en gammel uttalelse om at den islamske profeten Muhammed spredte sin religion gjennom vold.

 

Sa han ikke noe om islamsk kultur der? Er da vitterlig svart på hvitt.

 

Hva med å lese selv før du kommer med dine meninger.

Lenke til kommentar
Det er ironisk at paven ikke sa noe om islamsk kultur og hvorvidt det er voldelig, men likevel snakker folk om det som om det var en selvfølge at de gjorde det. Det virker nesten som om disse folkene (som befinner seg nord for innlegget mitt) ikke kjenner til situasjonen. Muslimene som raser har ikke lest talen, gjør dere selv en tjeneste og les den før dere kommer med meninger.

6885140[/snapback]

 

 

 

Sitatet som paven brukte i Tyskland sist tirsdag, inneholdt en gammel uttalelse om at den islamske profeten Muhammed spredte sin religion gjennom vold.

 

Sa han ikke noe om islamsk kultur der? Er da vitterlig svart på hvitt.

 

Hva med å lese selv før du kommer med dine meninger.

6885220[/snapback]

Nei, det gjorde han ikke. Jeg synes nemlig ikke at å sitere en mann som sa at Muhammed var ondskapsfull og å selv si at Islam baserer seg på voldelig kultur er det samme.

 

For det første er det ikke snakk om samme setning en gang. Å påstå at det ble sagt at Islam baserer seg på voldelig kultur viser at man ikke har lest talen.

 

For det andre så har ikke JEG sagt at det står der svart på hvitt. Det har du sagt. Derfor er det ingen som ville påstått at jeg har sagt det. Likevel påstår dere at paven har sagt noe, når han egentlig siterte en annen, og var uenig i det han siterte (noe han forklarte rett etterpå).

Lenke til kommentar
Vi skal ikke finne oss i det, og det er ytterst få som gjør det. Hva muslimske ledere sier bryr oss ikke fordi deres mening har ingenting å si; kritikken er ikke rettferdig, vi dømmes fordi vi ikke stemmer overens med Koranen. Det er ikke noe vi ser på som negativt, så vi lar den herje på.

6881200[/snapback]

 

Har muslimske lederes meninger ingenting å si? Hvis det er veien opp og frem så lurer jeg på hvor vi alle kommer til å ende. Klart at vi bør som høyere utviklede individer vise disse sumpmenneskene såpass rettferdighet at vi ikke samlet skylles ned i dass.

6881852[/snapback]

 

Det virker som om vi kun lar dem gi oss kritikk fordi vi frykter dem. Vi skal ikke frykte noen fordi vi ikke er enige med dem.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vi skal ikke finne oss i det, og det er ytterst få som gjør det. Hva muslimske ledere sier bryr oss ikke fordi deres mening har ingenting å si; kritikken er ikke rettferdig, vi dømmes fordi vi ikke stemmer overens med Koranen. Det er ikke noe vi ser på som negativt, så vi lar den herje på.

6881200[/snapback]

 

Har muslimske lederes meninger ingenting å si? Hvis det er veien opp og frem så lurer jeg på hvor vi alle kommer til å ende. Klart at vi bør som høyere utviklede individer vise disse sumpmenneskene såpass rettferdighet at vi ikke samlet skylles ned i dass.

6881852[/snapback]

 

Det virker som om vi kun lar dem gi oss kritikk fordi vi frykter dem. Vi skal ikke frykte noen fordi vi ikke er enige med dem.

6887877[/snapback]

 

Joda vi må uroe oss over tendensene, men ikke "ta av". Det hauses kanskje litt opp av media. Kritisere dem kan vi uten å trampe på grunnleggende verdier hos muslimene.

Lenke til kommentar
Joda vi må uroe oss over tendensene, men ikke "ta av". Det hauses kanskje litt opp av media. Kritisere dem kan vi uten å trampe på grunnleggende verdier hos muslimene.

6888220[/snapback]

 

Hvordan kan vi unngå å trampe på grunnleggende verdier når disse verdiene striderer med våre egne? Bør vi heller tilpasse oss muslimer da eller? Skal vi slutte å påpeke alt det onde Muhammed har gjort, fordi vi frykter at muslimer skal ty til vold? Skal vi innskrenke vår egen frihet til tale fordi det ikke passer muslimene?

Lenke til kommentar

Paven hadde et poeng i det han sa om Muhammed, det eneste han ville frem til var faktisk å bevise til verden at muslimene er noen gale mennesker som med en gang en eller annen uttaler seg om Muhammed skal dø.

 

dreper de Paven så sliter de relativt hardt.

 

muslimene vet at Vesten ikke har veldig vanskelig for å knuse dem så derfor driver de å skremmer oss.

de er selv skyldige i undertrykkelsen men skylder på oss.

de lever i slummen jo!

det er ikke vår feil at de gjør det.

 

vi kan starte med å kaste ut alle muslimene i Oslo, da har vi løst en ting og kanskje mullah krekar den stygge å ?

Endret av Skruff
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Paven hadde et poeng i det han sa om Muhammed, det eneste han ville frem til var faktisk å bevise til verden at muslimene er noen gale mennesker som med en gang en eller annen uttaler seg om Muhammed skal dø.

 

dreper de Paven så sliter de relativt hardt.

 

muslimene vet at Vesten ikke har veldig vanskelig for å knuse dem så derfor driver de å skremmer oss.

de er selv skyldige i undertrykkelsen men skylder på oss.

de lever i slummen jo!

det er ikke vår feil at de gjør det.

 

vi kan starte med å kaste ut alle muslimene i Oslo, da har vi løst en ting og kanskje mullah krekar den stygge å ?

6889111[/snapback]

 

Gudene vet hva paven ville frem til ... :dontgetit:

Det finnes ikke så veldig mange genuint "gale" mennesker, men fornuftige rettroende kan utføre sinnsyke handlinger.

Vesten kan ikke knuse noe som helst annet enn overflatiske "ting", fordi du kan ikke knuse en overbevisning med makt. Hvor i araberlandene finner du slum? Kan det være der hvor vi blander oss inn?

Hvis det stemmer, så er det kanskje vår feil ... :hmm:

Kaste ut "våre" muslimer ... javel hva har disse gjort oss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...