Gå til innhold

Kan dere se etter denne sykkelen


jealei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sykkeln min ble stjelt i sommer den å :( har ikek fått den tilbake... du bør egentli bare anmelde det og lete...er desverre ikke mye mer man kan gjøre...å såklart spør ALLE du kjenner om de har sett den...

 

Vi burde laget en "til hælvette med sykkeltyver" gruppe!

6862572[/snapback]

 

 

Burde heller laget en "Til hælvette med tyver!"gruppe eller?

Lenke til kommentar

Skal huske på å se etter sykkelen din om jeg reiser til Horten noen gang. :green:

 

Uansett så er det kjipt å få frastjålet sykkelen sin, ja. Skjedd meg 2 ganger. Den ene gangen var det ikke spor etter den, men den andre gangen fant faktisk pappa den igjen da han var ute og gikk seg en tur. Den stod uten for et hus, så fyren(ja, vi vet personen er en mann) som stjal den hadde tydeligvis tenkt å bruke den, og ikke bare kaste den inn i en grøft etter en liten tur. Den var ulåst, så pappa bare gikk inn, tok den, sykla den hjem og låste den utenfor huset vårt. :cool:

 

Og den står heldigvis trygt (og godt brukt) utenfor huset vårt enda! :)

Lenke til kommentar
Pappa fant en gul damesykkel i går, og tenkte å legge inn annonse i dag.

Men det er vel ikke helt din sykkel, og ikke i din ende av landet..

6868940[/snapback]

 

Nei det er nok ikke den nei, men jeg vet ikke hvor sykkelen er nå, for alt jeg vet kan det være en fyr som tok den i bilen sin og kjørte avgårde, så den kan være hvor som helst

Lenke til kommentar
men politet "gjør alt de kan for og finne den igjen"

6863146[/snapback]

 

a.k.a saken blir henlagt etter 3 dager.

6863480[/snapback]

 

Flere som kan disse politi kodene ja :p

 

Kjipt og bli frastjålet sykler, husker min døds feita offroader med 27gir ble stjalet uttafor huset mitt mens jeg var inne og pissa for 3år siden.

 

Tviler på det er enh organisert sykkelbande for og si det sånn. Sikkert noen som ville ha en sykkel og tok den. been there done that for og si det sånn.. Men dog nye sykler er jo ikke så mange som tar egentlig pga så lette og kjenne igjen.

Var den låst by the way?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...