Gå til innhold

Demo av F.E.A.R. Extraction Point (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det med 1280* 1024 som sierra ikke forstår?

6864008[/snapback]

det kan du lett fikse:

 

gå hit: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenter\TimeGate Studios\FEARXP-SPDemo

 

åpne settings fila i wordpad, så endrer du oppløsninga til 1280*1024 direkte i fila. (det er lett å se hvor du skal endre det)

 

demoen var bra, sykt rå den nye gunnern som var med. tror dette muligens blir min nye favoritt gunner...og jeg har spillt shadow warrior og duke nukem 3d, så den har stor konkurranse ;)

 

må skaffes når det kommer

Lenke til kommentar

kanskje feil post å ta de opp i, men vil prøve.

eg har fear fra før, kjøpte det i forrige veke, men det funker aldri. har prøvd alt, mange ulike patcher men det starter berre med ein heilt svart skjerm som fryser seg :S deretter må eg ut ved hjelp av ctrl-alt-delet. står svarer ikke. har prøvd med crack og.. men ingenting funker :(

 

så no tenkte eg at eg skulle sjå om denne demoen funka.. men det skjer akkurat det samme der:( har hørt mykje bra om fear, og har alvorli lyst til å bli skremt ;P men er det noken som veit kva som kan gjerast?

Lenke til kommentar
Jeg kjørte alt på max (utenom soft shadows da...haha!) ... 2xAA og 4xAF.

6867963[/snapback]

du burde lett kjøe alt på max med soft shadows, det gjør nemlig jeg. har vanligvis ikke på mer enn max 2xAA og 2-4xAF, men denne demoen var mer krevende enn orginalen, så får vel kutte det ut helt, kan ikke si jeg ser noen spesiell uansett.

Lenke til kommentar

Jeg synes den demoen var litt liten, tor ikke mange minuttene og gå igjennom :dontgetit:

 

Men det ser ut til og bli et knall-spill dette

 

liten spoiler

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

likte ikke helt de usynlige greiene mot slutten det var jævlig, de klarte og skremme meg :blush:
Lenke til kommentar
kanskje feil post å ta de opp i, men vil prøve.

eg har fear fra før, kjøpte det i forrige veke, men det funker aldri. har prøvd alt, mange ulike patcher men det starter berre med ein heilt svart skjerm som fryser seg :S deretter må eg ut ved hjelp av ctrl-alt-delet. står svarer ikke. har prøvd med crack og.. men ingenting funker :(

 

så no tenkte eg at eg skulle sjå om denne demoen funka.. men det skjer akkurat det samme der:( har hørt mykje bra om fear, og har alvorli lyst til å bli skremt ;P men er det noken som veit kva som kan gjerast?

6870660[/snapback]

 

Tror ikke hardwaren din tar F.E.A.R. Tror nok problemet ligger der, desverre.

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom demoen to ganger nå. Skrekkelementet fungerer ikke i det hele tatt, leveldesignet er fremdeles platt og kjedelig og musikken gikk meg på nervene. Men forskjellen nå fra da jeg spilte demoen til FEAR er at jeg faktisk likte kampene. Kanskje var jeg egentlig ikke i humør til spilling da jeg prøvde ut demoen til originalen, syntes i alle fall det var kjedelig, men denne gang var det virkelig tilfredsstillende å pumpe jævlene fulle av bly. ;)

 

Men de har tydeligvis ikke lært siden forrige demo, den er fremdeles like kort... tok meg ti minutter å spille gjennom den første gang, fem andre gang... flere utviklere burde følge eksemplet til Prey. Den demoen var akkurat så lang som en burde være.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...