Gå til innhold

Demo av F.E.A.R. Extraction Point (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De nye fiendene var kule (de som nesten var usynlige). Kvapp skikkelig da jeg så skyggene. Først tenkte jeg det bare var det vanlige og ufarlige "skremmeglimtet", men så kom det igjen, og før jeg visste ordet av det var det noe som begynte å slå på meg.

 

Ettersom jeg er veldig lettskremt, fikk jeg helt panikk. Kuler hadde jeg heller ikke. :cry:

Lenke til kommentar
De nye fiendene var kule (de som nesten var usynlige). Kvapp skikkelig da jeg så skyggene. Først tenkte jeg det bare var det vanlige og ufarlige "skremmeglimtet", men så kom det igjen, og før jeg visste ordet av det var det noe som begynte å slå på meg.

 

Ettersom jeg er veldig lettskremt, fikk jeg helt panikk. Kuler hadde jeg heller ikke. :cry:

6875662[/snapback]

 

Dem var vell i F.E.A.R. også? Kan da huske det. :hmm:

 

edit:LEIF

Endret av geedoo
Lenke til kommentar
De nye fiendene var kule (de som nesten var usynlige). Kvapp skikkelig da jeg så skyggene. Først tenkte jeg det bare var det vanlige og ufarlige "skremmeglimtet", men så kom det igjen, og før jeg visste ordet av det var det noe som begynte å slå på meg.

 

Ettersom jeg er veldig lettskremt, fikk jeg helt panikk. Kuler hadde jeg heller ikke. :cry:

6875662[/snapback]

 

Dem var vell i F.E.A.R. også? Kan da huske det. :hmm:

 

edit:LEIF

6876710[/snapback]

De var vel ikke helt like, synes jeg husker at de var mer menneske-lingnende.

 

Husker de skremte driten ut av meg første gangen de dukka opp :blush:

Lenke til kommentar
Uansett så var nok ikke dette en bane vi finner i spillet, slik som det var med demoen til F.E.A.R.

6873842[/snapback]

vel du tar litt feil der, alt fra demoen til orginale fear var tatt fra fullversjonen, men det de gjorde var å ta litt her og litt der fra spillet og lime det sammen til en demo. jeg kjente meg igjen mange ganger mens jeg spillte fullversjonen. tipper de har gjordt det samme her.

 

til dere som dskuterer de usynlige fiendene, det er ikke samme som i orginalen, der var det soldater med cloacking armor (min egen tolkning) men nå i denne pakka så ser det ut som det er venner av ho dama, bare så på måten de dør på, i orginalen så etterlot de lik som så ut som soldater, nå bare forsvinne de akkurat som ho dama hver gang ho skremmer deg.

 

ja også en ting til :) de ser jo ut som no zombie monster greier nå

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
til dere som dskuterer de usynlige fiendene, det er ikke samme som i orginalen, der var det soldater med cloacking armor (min egen tolkning) men nå i denne pakka så ser det ut som det er venner av ho dama, bare så på måten de dør på, i orginalen så etterlot de lik som så ut som soldater, nå bare forsvinne de akkurat som ho dama hver gang ho skremmer deg.

 

ja også en ting til :) de ser jo ut som no zombie monster greier nå

6877276[/snapback]

 

Er nok mest sannsynlig en bittelitt kraftigere versjon av spøkelsene på slutten av FEAR

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Rev ordentlig den gatlingen :D

6877607[/snapback]

 

Gjorde det ja xD Men er jo ikke akkurat en Gatling da ^^ Ihihi

6877672[/snapback]

 

 

gruer meg til jeg møter soldater med den i fullversjonen jeg :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...