Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mhm. Har noen kompiser som driver med konstant ballbreaking. Prøver seg hele tiden så jeg går konstant og beskytter med henda i lomma. Jævla upraktisk.

 

hehe, kjipt problem... vel hadde noe lignende på skolen, kalt marabit, da gikk folk og kløyp huden og vrei rundt, utrolig vondt. To stykker som var spesielt inne på det her, ble så lei at jeg ga han ene fyren lårhøne så han måtte til helsesøster... de slutta å gjøre det på meg :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Har vert med på en del ting ja, men har skjelden hvert hjernen bak verket, og har alltid klart å ikke bli busta, selv om de andre i gruppa blir det. (I klassen vår er det skjeldent noen gjør no gæli aleine, alltid noen faste grupper)

men det var en ting vi gjorde på barne skolen (6. klasse tror jeg) som jeg fant på, ikke direkte slemt, men ikke no serlig snilt.

Det var før jul en gang, vi hadde en gammel skrulle som vikar hele dagn, og noen fikk sitte inne i friminuttet å jobbe med no greier til jule avsluttningen, vi sørget for at vi ble sittene ine og jobbe, mens han ene gikk ut for å skjekke om lærern hadde klokke på seg, da han kom tilbake og sa at hu ikke hadde det, så stilte vi klokka en time frem, (eller så var det en skole time (3 kaverter) husker ikke helt) så salpp vi tidlig hjem. :D

wierd at hu ikke merka no. :p

Har ver hjernen bak et par andre ting også, men husker ikke no serlig fra dem.

 

Edit: Kom på en til, når dette hendte var jeg yngre en på den over, denne er vel mer frekk en slem, klassen til lille broren min skulle på kino, så satt vi ved boret sammen med noen andre fra klassen til lillebroren min, så hadde de kjøpt no kino "Snacks" som de hadde satt under bordet, jeg kunne ikke dy meg, så jeg tok et par "løv" men store søstra til henne i klassen til lille broren min så meg, FY jeg ble flau :blush: , heldigvis sa hun ikke no. :)

 

Sorry for eventuelle skrive leif :mellow:

Endret av Elrohir
Lenke til kommentar

Trokke dette hører hjemme i humor kategori, men jeg har i hvertfall vært slem.

 

Min lett mentalt-handikapede nabo bygget opp en kjempesvær garasje foran leiligheten jeg bor i nå. De som bodde der da han bygget, gadd ikke ta slitet med å få han til å fjerne den (laaaang prosess), så de solgte leiligheten til meg noe under markedspris.

 

Det jeg gjorde var å ansette advokat, og dro fyren gjennom en tre år lang og dyr rettsprosess. Han kunne gitt seg før det var gått tre år og x-antall hundre tusen som han ikke har råd til. Men nei...han er mentalt handikapet.

 

Så nå har han revet en garasje som han har brukt masse penger på å reise, en god del penger i dagbøter fordi han ikke har revet garasjen i tide. Masse penger i advokatutgifter. Og sikkert masse mer penger på å få den revet.

Lenke til kommentar

Tja, jeg var vel kanskje ikke så veldig slem, men det mente nok hu der og da.

 

Var på tryvann i russetida nå, og lånte øl-brillene til en jeg kjenner, du vet de med noen store, gule ølmugger forran øya. Gikk deretter bort til ei i klassen med godt humør og brøt ut "Fy faen xxxxx du er fantastisk deilig!" - jeg tok av meg brillene å prøvde å se noe skuffet ut.. Hun sto der i kjempehumør i 4-5 sek før hun forsto hva jeg mente.

Jeg fortjente vel det slaget, men var verdt det.

Lenke til kommentar

Da jeg var mindre (4 år eller noe) våknet jeg (eller gikk jeg i søvne?) fordi jeg måtte på do. Da gikk jeg ut av rommet mitt, inn på rommet til min yngre bror, og pissa på han... :s

 

Jeg har også våkna på kvelden da jeg var blitt lagt, for så å åpne døra på vaskemaskinen og pisse inn på alle klærna som lå der reine...

 

folk sier at man blir ond etterhvert som man blir eldre, jeg begynte ond og er snill i dag =)

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på ungdomsskolen fylte vi et par sprøyter med vår egen urin. Deretter sprøytet vi urinen inn i appelsiner og clementiner som vi ga bort til ungene som gikk julebukk. Det var ganske slemt, men også veldig morsomt da en av dem satte tennene i en clementin så piss og saft spruta.

fy faen så råttent gjort og gjøre mot noen unger.

 

edit: 12/09-2006 ja, fortsatt råttent gjort.

Endret av cola98
Lenke til kommentar

Alltid deilig å få mer tro på seg selv som et godt menneske. Jeg er heldigvis ikke i nærheten av det noen av dere har gjort, men det har da blitt ett par småting.

 

Var på hvite busser tur og en kompis av meg hadde lagd et elektrosjokkapparat av et engangskamera. Det var såpass kraftig at det lagde små kratere i mynter. En annen venn sitter rett foran oss og sover og vi lader opp max og gir han en temmelig bra vekker. Han skvatt temmelig bra.

 

Har også ducktapet diverse folk samt vært med på å kaste en fyr i søppelkassa.

 

Men det værste var vel på paintball når jeg snek meg opp bak en kompis og skyter han på baksiden av kneet på 10cm hold. Han bare skriker og prøver å løpe så jeg følger etter og gir han 30-40 skudd på baksiden av legger/lår tilslutt setter han seg i et hjørne fordi han nesten ikke klarer å stå lenge. Jeg komme da undt veggen og peprer det jeg er god for.

 

Det er allt det slemme. I tillegg til det har jeg satt på plass en fy som trodde han va mye sterkere enn meg. De fleste som ikke kjenner meg godt tro jeg er veldig slapp. Faktum e at jeg trener mange ganger i uka, selv om jeg ikke tener styrke. En som har begynnt på helsestudio og har hatt en god framgang er utrolig høy på pæra og skryter over at han kan banke nesten alle, så jeg som de fleste tror er veldig slapp ydmyker han ganske godt (bare bryting, ikke noe farlig).

 

I tillegg er det diverse hendelser på fotball og basketbanen hvor jeg har blitt litt sur på motspillere og tilfeldigvis har truffet dem i skrittet med kneet når jeg hoppet, eller truffet dem istedet for ballen når jeg er keeper og skal bokse. (klassiker mot de som prøver å dekke opp keeper på cornere.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...