Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Danielzu

Anbefalte innlegg

NEI NEI NEI::SÅ SLEM JEG VAR!

 

 

 

 

på denne posten skal man skrive ned slemme ting de har gjort..kan variere fra virkelige slemme ting. fra sånt puffa søstersen ned trappa ting

 

 

 

Jeg for eksempel: personlig liker jeg ikke roser. Gudene må vite hvorfor,men det er bare sånn..Men for en eller annen grunn er roser damenes favoritt..og den er grei

 

Men når du begynner å presse meg på roser, da er det å gå for langt..Noen kan si at d er slemt av meg å si d,eller at jeg skal være fornøyd med at jeg ihele tatt FÅR roser.... Men det er jeg altså ikke:P

 

 

Når jeg mottar en rose fra en dame(skejdd flere ganger nå faktisk) så infører jeg noe som jeg liker å kalle: RESIRKULERING AV ROSER

 

jeg mottar rose

jeg takker damen

jeg irriterer meg over rosen

jeg gir rosen bort til en annen dame

jeg resirkulerer rosen:P

 

d kan være damer jeg liker, damer jeg har noe på gang med, eller faktsik bare en dame som går foran meg(så lenge hun er snyg)

 

er jeg slem? ?? kommer jeg til å slutte? nei...

 

JEG LIKER IKKE Å FÅ ROSER!

 

 

 

men men men..det var en av de tingene som kan baseres osm å være slem..har du noen slemme tilstabnder? gjør du noe slemt? la oss lære av hvernadre..

 

LET`S MAKE THIS A BETTER WORLD:p:p:p:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg gikk på ungdomsskolen fylte vi et par sprøyter med vår egen urin. Deretter sprøytet vi urinen inn i appelsiner og clementiner som vi ga bort til ungene som gikk julebukk. Det var ganske slemt, men også veldig morsomt da en av dem satte tennene i en clementin så piss og saft spruta.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Kommer ikke på noe spesielt slemt jeg har gjort....

 

å ja..ville sagt å dompe kjæresten på valentines day er litt vel slemt..det er liksom en spesiell dag..for noen hvertfall..er jo mange som ikke bryr seg om den dagen..

6852653[/snapback]

 

 

for henne var det kanskje en big deal, men for meg,var det tirsdag(A)

 

 

 

det lå forøævrrig i kortene at forholde var over..så hvorfor dvele?

 

 

har du ikke gjort noe slemt i ditt liv? aldri stolet et kjeks til bestemor eller slått brorren din pga sjalusi? har vi funnet fader theresa?

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på ungdomsskolen fylte vi et par sprøyter med vår egen urin. Deretter sprøytet vi urinen inn i appelsiner og clementiner som vi ga bort til ungene som gikk julebukk. Det var ganske slemt, men også veldig morsomt da en av dem satte tennene i en clementin så piss og saft spruta.

6851700[/snapback]

Haha, ser det for meg. Men hadde vel vært mer glede i å gi det til halloweenjævlene?
Lenke til kommentar

Det slemmeste jeg har gjort var nok når jeg var 2 år og låste moren min ute på altanen i 4. etasje. Var ganske kaldt ute og hun hadde bare nattkjole på. Tror hun satt der noen timer før jeg låste opp igjen. Siden det er såpass lenge siden jeg var 2 år så husker jeg ikke helt hvorfor jeg gjorde det. Lover dere, det skal ikke skje igjen.

 

Har også lurt søsteren min til å gå til mormor (ca 2 mil) og bo der en hel helg. Sa det skulle være noe bygningsarbeid ved siden av her vi bor og at vi ikke kunne være i huset den helgen pga de skulle sprenge der og sånt. Jeg sa jeg skulle sove hos en venn, så hun måtte bo hos mormor. Hun pakket en svær sekk og gikk. Så hadde jeg huset aleine og kunne ha fest!

 

Ellers er jeg en snill person...

Lenke til kommentar

Jeg har gjort følgende:

 

1. Låst søstera mi inne på rommet, 2 etasje + kjeller (6 meter ned ca) og så glemte jeg det, gikk til en kompis og kommer hjem etter flere timer. Da var hun ganske sint :p

 

2. Dratt henne ned fra en 1 meter høy benk, rett ned på rompa...

 

3. Tømt ei mugge med vann i hodet på henne

 

4. Ellers vert veldig slem mot alle jeg kjenner

 

 

Dette skulle være full confesion :)

Lenke til kommentar
Jeg har gjort følgende:

 

1. Låst søstera mi inne på rommet, 2 etasje + kjeller (6 meter ned ca) og så glemte jeg det, gikk til en kompis og kommer hjem etter flere timer. Da var hun ganske sint :p

 

2. Dratt henne ned fra en 1 meter høy benk, rett ned på rompa...

 

3. Tømt ei mugge med vann i hodet på henne

 

4. Ellers vert veldig slem mot alle jeg kjenner

 

 

Dette skulle være full confesion :)

6863778[/snapback]

 

 

Tipper det føles godt å få sagt alt det der:P

 

Jeg har vært rimelig slem med min yngre bror jeg også...and yes,it has been blod

Lenke til kommentar
En gang da jeg var, tja, rundt 3 år og skulle på do, så bestemte jeg meg for at å tisse på søsteren min sin genser hørtes mye gøyere ut! :tease:

 

Har også låst barnevakten (var rundt 3-4 der og) ute/inne utallige ganger.

 

Men ellers; nei.

6864164[/snapback]

 

 

holder i laaange baner det..

 

 

når jeg gikk på barnehagen avr jeg slem,var faktisk så slem at jeg ledet andre barn til å gjøre slemme ting:P slåssing og tricks og sånt...

 

tvingte dem til å spise meitemarker og biller:P is that bad?

Lenke til kommentar
En gang da jeg var, tja, rundt 3 år og skulle på do, så bestemte jeg meg for at å tisse på søsteren min sin genser hørtes mye gøyere ut! :tease:

 

Har også låst barnevakten (var rundt 3-4 der og) ute/inne utallige ganger.

 

Men ellers; nei.

6864164[/snapback]

 

 

holder i laaange baner det..

 

 

når jeg gikk på barnehagen avr jeg slem,var faktisk så slem at jeg ledet andre barn til å gjøre slemme ting:P slåssing og tricks og sånt...

 

tvingte dem til å spise meitemarker og biller:P is that bad?

6864196[/snapback]

Nei, for det er vanlig av barn, men det er teit at du virker stolt over det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...