Gå til innhold

TES: Oblivion - solgt viktig gjenstand...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første jeg gjorde når jeg kom ut av fengselet var å svømme over vannet og finne great walkyre stone, men den solgte jeg og nå er den ikke i butikken jeg solgte den til. har hørt at denne er viktig senere i spillet, hvordan kan jeg finne den igjen når jeg kommer så langt? ikke si at jeg må starte på nytt?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvis det er great welkynd stone du snakker om, så finnes de i mange av aylids ruinene.

6842074[/snapback]

Ikke GREAT welkynd...

Men jeg tror han fant bare vanlig Welkynd...

Er jo bare en hule som har Great Welkynd...

Sikker på at det var Great Welkynd Stone?

Vanlig Welkynd Stone finner det flere titalls av i en ruin.

Skrevet
hvis det er great welkynd stone du snakker om, så finnes de i mange av aylids ruinene.

6842074[/snapback]

hm litt feil der :whistle: , det jeg mente var en slik varla stone.

hvor finner man great welkynd stone forresten?(viss de finnes)

Skrevet

6842074[/snapback]

6843587[/snapback]

Det er en qust gjenstand som du får finner under main quest. Den kan ikke selges eller brukes til noe. De andre stenene er standard skatter i aylids ruinene.

Skrevet

6842074[/snapback]

6843587[/snapback]

Varla er bare gode penger... ikkeno galt i å selge dem...

De recharger alle magic items du har på deg, tror jeg..

Vet ikke, selger magic items og varla steiner...

Skrevet

6842074[/snapback]

6843587[/snapback]

Det er en qust gjenstand som du får finner under main quest. Den kan ikke selges eller brukes til noe. De andre stenene er standard skatter i aylids ruinene.

6844251[/snapback]

ah, så det var der jeg tok navnet fra, hm så lenge siden jeg rundte main quest at jeg har glemt alt.

et lite off topic spm. viss man starter oblivion på nytt, slettes da alle savegames?

har xbox360, tørr ikke prøve før jeg får svar på det :whistle:

Skrevet
ah, så det var der jeg tok navnet fra, hm så lenge siden jeg rundte main quest at jeg har glemt alt.

et lite off topic spm. viss man starter oblivion på nytt, slettes da alle savegames?

har xbox360, tørr ikke prøve før jeg får svar på det :whistle:

6844885[/snapback]

Skal ikke skje helt uten videre, både jeg og samboeren spiller Oblivion, men jeg liker ikke å garantere noe...

Skrevet
Så vidt jeg vet så er alle viktige gjenstander som quest items umulig å selge.

6844558[/snapback]

nå husker jeg ikke 100% hva den het, men det var et eller annet med "Great **** Stone" og den ligner veldig på mange av de andre stenene man kan finne rundt omkring i grotter, men den var hvit og var mye mer vært. Fant den i den "borgen" som man kommer til hvis man svømmer over vannet rett etter at man har kommet ut av fengselet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...