Gå til innhold

åndenes makt tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tro på det overnaturlige, kall meg gjerne tøven, idiot etc etc, men jeg har i det minste ikke et så snevert syn at jeg ikke ville tro på flua om den så satte seg mitt på nesa og dansa Rumba (med en medflue som heter Gunn).

 

Jeg spør tvilere: De klarsynte ser tinger, ramser opp detaljer som f.eks navn og årstall som når de blir slått opp nesten alle ganger stemmer pinelig nøyaktig. Hvordan motbeviser dere dette?

 

Påregnet svar: Avtalt spill, TV program teamet har i forkant funnet frem til disse opplysningene i forkant og fortalt dette til de klarsynte.

 

Jeg lar dere tvile, det er opp til dere. Dere tror på vitenskap fordi det er noe håndfast og "solid", men tør ikke tro på det dere ikke kan se. Dette har vært mennesket forbannelse i alle år, og mange "klarsynte" har blit brent på bål fordi de var hekser, av tvilere som bare så sitt eget syn som det korrekte.

 

Tror dere tvilere på at vinden eksisterer? Du kan ikke se den, bare føle den, og som ånder som du kan føle enkelte ganger men ikke se, de blir ikke trod på.

Lenke til kommentar

Jeg tror på vinden fordi jeg kan føle den, se effekten av den og den er målbar. På TV kan det selvsagt se ut som om klarsynte, trollmenn, spåkoner og gudane vet alltid har rett. Men i kontrollerte forsøk feiler dei så det synger. Feilprosenten er lik eller større enn folk som gjetter.

Lenke til kommentar
Så dere at cd spilleren slo seg på. Åsså etter at han hadde slått av lyset så slo det seg på igjen.

Lurer på om det er sant?

7077033[/snapback]

 

 

jupp så det..lurer på om det er sant eller om dem bare har lagd det på ;)

7077170[/snapback]

 

Hvis de har lagt det på, så er det utrolig dårlig gjort.

 

Dagens episode av "Åndenes makt" var ganske syk. Veldig mye som skjedde. Hvis dette skulle være iscenesatt, og alt bare være tull, så syntes jeg det er sabla god skuespill av alle i programmet. Hva har dere som ikke liker "Åndenes makt" å si til det? Gråt de bare for å late som at de var sjokka over opplysningene og det som skjedde?

 

Jeg tok opp Åndenes makt, hvis noen er interessert i å se dagens episode... :yes:

Lenke til kommentar

Tror ikke det var noe som var planlagt på forhånd,ei heller noe slags form for skuespill. Det eneste som irriterer meg litt med denne serien,er at bakgrunnsmusikken er så altfor høy i forhold til stemmene,slik at det noen ganger er vanskelig å høre hva som blir sagt. Må jo sitte med fjernkontrollen og justere hele tida.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Min posisjon på spøkelser og slikt er at jeg tror ikke på noe som jeg ikke har sett eller vet er ekte, likevel om venner og bekjente sier at de har gang på gang opplevd merkelige ting.

En kamerat av meg og kjæresten sa at de opplevde at når de gikk ut av rommet til dama så var det en fin stabel med klær lagt oppå et bord.

De gikk for å se på tv da de gikk inn på rommet hennes igjen, så var alle klærne lagt i ett halvsirkel fint på golvet :D

 

Men som sagt av min bestefar, så tror jeg på ingen andre enn meg selv!

Lenke til kommentar
Jeg tror på vinden fordi jeg kan føle den, se effekten av den og den er målbar. På TV kan det selvsagt se ut som om klarsynte, trollmenn, spåkoner og gudane vet alltid har rett. Men i kontrollerte forsøk feiler dei så det synger. Feilprosenten er lik eller større enn folk som gjetter.

7074203[/snapback]

 

Mange som føler ting de ikke ser, som kan måles som spenning i et rom uten strøm, men likevell er det ingen som tror det?

 

Jeg synes folk er sneversynt jeg. Tror ikke på en flue om den så danser samba på nesen. Jeg tror på mer mellom himmel og jord, fordi det er så mye vi ennå ikke vet. Som f.eks hva skjer når man dør?

Lenke til kommentar
Jeg tror på vinden fordi jeg kan føle den, se effekten av den og den er målbar. På TV kan det selvsagt se ut som om klarsynte, trollmenn, spåkoner og gudane vet alltid har rett. Men i kontrollerte forsøk feiler dei så det synger. Feilprosenten er lik eller større enn folk som gjetter.

7074203[/snapback]

 

Mange som føler ting de ikke ser, som kan måles som spenning i et rom uten strøm, men likevell er det ingen som tror det?

 

Jeg synes folk er sneversynt jeg. Tror ikke på en flue om den så danser samba på nesen. Jeg tror på mer mellom himmel og jord, fordi det er så mye vi ennå ikke vet. Som f.eks hva skjer når man dør?

7098878[/snapback]

Hæ? Hvis det er elektrisk spenning så er det målt og man vet hva det er.

 

Jeg er ikke sneversynt. Jeg VET det er mye vi ikke kan forklare, men det er ingen grunn til å tro på tjuvradder og svindlere som er så ettertrykkelig motbevist at jeg får vondt av at folk fremdeles lar seg lure.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...