Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Definisjon på Jomfru hos gutter/menn


Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hva er egentlig definisjonen på Jomfru hos menn?

 

Hos jenter vil det jo si at de har mistet jomfruhinna si.

 

Hva vil det si for menn?

 

Å ha gjennomført et samleie? Utøvd eller fått oral-sex/fingersex?

 

EDIT:

 

Fant definisjonen på jomfru hos kvinner

 

jomfru  (av ty. Jungfrau, ung frue). — 1. I nyere språkbruk seksuelt uerfaren og uberørt kvinne; møy
Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Hva er egentlig definisjonen på Jomfru hos menn?

 

Hos jenter vil det jo si at de har mistet jomfruhinna si.

 

Hva vil det si for menn?

 

Å ha gjennomført et samleie? Utøvd eller fått oral-sex/fingersex?

 

EDIT:

 

Fant definisjonen på jomfru hos kvinner

 

jomfru  (av ty. Jungfrau, ung frue). — 1. I nyere språkbruk seksuelt uerfaren og uberørt kvinne; møy

6838143[/snapback]

Hvis det vil si at jenter er jomfru når de har mistet jomfruhinnen, finnes det jenter som aldri har vært jomfru. Dessuten er det mulig for jenter å miste jomfruhinnen helt på egenhånd.

 

I motsatt tilfelle er det mulig å utforske ganske mye før jomfruhinnen brytes. Jenta kan ha hatt både analsex, oralsex og mere til uten å ha mistet jomfruhinnen. Er hun da fortsatt jomfru? Ifølge leksikondefinisjonen vil hun da ikke være det, for hun vil da være forholdsvis seksuelt berørt og også litt seksuelt erfaren.

 

Hvis jenta aldri har prøvd vaginalsex, men er verdensmester i anal- og oralsex, er hun da fortsatt jomfru? Ikke etter min mening. Det samme vil jeg si om menn. Jeg sier ikke at man mister jomfrudommen av kun å bli seksuelt berørt, men heller ikke at man mister den kun av å ha hatt vaginalsex. Det er, med andre ord, flytende overganger i slike tilfeller, etter min mening - både for menn og kvinner.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...