Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Definisjon på Jomfru hos gutter/menn


Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hos jenter vil det jo si at de har mistet jomfruhinna si.

Det blir jo nesten som å si at gutter ikke er jomfru lengre når de har runket for første gang.

6843817[/snapback]

Til opplysning er det er vanligere for jenter å onanere ved å stimulere klitoris enn ved å stikke fingrene opp i skjeden. Dessuten brytes ikke jomfruhinnen nødvensigvis av en finger.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Da vil jeg påstå at man ikke er jomfru lenger, men siden man ikke akkurat klarer jomfruhinna hos ei jente ved å gi det så er jeg usikker igjen. Er nok penetrering av penis vaginalt eller analt som avgjør det tror jeg.

6842926[/snapback]

Mann til mann-oralsex, da? Det blir jo noe litt annet.

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

Det ser jeg ingen grunn til

6845528[/snapback]

Utovertiss - innovertiss.

 

Men altså.. Om en mann er homofil og aldri har analsex, men oralsex i massevis, forblir han jomfru for resten av livet?

Lenke til kommentar
Oralsex er jo ikke annet enn å kysse litt på kroppen. Kaller det kosing, ikke sex. Stikker du derimot snabben inn i grotten (om det er foran eller bak) er du ikke lenger jomfru.

6849228[/snapback]

Oralsex kan jo være vel så seksuelt som vaginal- og analsex?

Lenke til kommentar
Oralsex er jo ikke annet enn å kysse litt på kroppen. Kaller det kosing, ikke sex. Stikker du derimot snabben inn i grotten (om det er foran eller bak) er du ikke lenger jomfru.

6849228[/snapback]

Oralsex kan jo være vel så seksuelt som vaginal- og analsex?

6849388[/snapback]

Er det relevant til jomfrubegrepet? Massasje kan være mer seksuelt enn å bli sugd, det betyr ikke at man ikke lenger er jomfru.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke bare godtar guttetiss i jentetiss = ikke lenger jomfru. Hvor viktig er det egentlig?

Lenke til kommentar
Oralsex er jo ikke annet enn å kysse litt på kroppen. Kaller det kosing, ikke sex. Stikker du derimot snabben inn i grotten (om det er foran eller bak) er du ikke lenger jomfru.

6849228[/snapback]

Oralsex kan jo være vel så seksuelt som vaginal- og analsex?

6849388[/snapback]

 

Jeg vil i allefall påstå at oralsex for meg er mer tiltrekkende enn analsex

Lenke til kommentar
Oralsex er jo ikke annet enn å kysse litt på kroppen. Kaller det kosing, ikke sex. Stikker du derimot snabben inn i grotten (om det er foran eller bak) er du ikke lenger jomfru.

6849228[/snapback]

Oralsex kan jo være vel så seksuelt som vaginal- og analsex?

6849388[/snapback]

 

Jeg vil i allefall påstå at oralsex for meg er mer tiltrekkende enn analsex

6849826[/snapback]

Er jeg helt enig i, men det var ikke det som var spørsmålet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...