Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Definisjon på Jomfru hos gutter/menn


Mojo Pin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OW?  :p

6851193[/snapback]

Jeg tror han siktet til "penetrering av penis". :p

6851416[/snapback]

Ja? :D Ville formulere det litt pent.

6853093[/snapback]

Altså, når du sier "penetrering av penis", virker det som om du sier at det er penis som blir penetrert, med andre ord at man stikker noe inn i penis.

6855560[/snapback]

Oi :blush: Funker "penetrering MED penis"? :p

Lenke til kommentar
Hva med å si at dersom man har opplevd penetrering vaginalt eller analt så er man ikke jomfru, men om man har opplevd oralsex, så er man "seksuelt erfaren"? :)

6868135[/snapback]

Hvorfor skal man få en tittel fordi man er blitt sugd? Skal man ha det MSN-nicket sitt eller noe? Statusen er binær; enten eller.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Hva med å si at dersom man har opplevd penetrering vaginalt eller analt så er man ikke jomfru, men om man har opplevd oralsex, så er man "seksuelt erfaren"? :)

6868135[/snapback]

Hvorfor skal man få en tittel fordi man er blitt sugd? Skal man ha det MSN-nicket sitt eller noe? Statusen er binær; enten eller.

6868146[/snapback]

Har du i MSN-nicket ditt at du er/er ikke jomfru?

 

 

Samtale:

- Er du jomfru?

- Nja. Har blitt sugd, og har slikket, men har ikke penetrert enda.

Lenke til kommentar
Hva med å si at dersom man har opplevd penetrering vaginalt eller analt så er man ikke jomfru, men om man har opplevd oralsex, så er man "seksuelt erfaren"? :)

6868135[/snapback]

Hvorfor skal man få en tittel fordi man er blitt sugd? Skal man ha det MSN-nicket sitt eller noe? Statusen er binær; enten eller.

6868146[/snapback]

Har du i MSN-nicket ditt at du er/er ikke jomfru?

6868174[/snapback]

*sukk*

 

Jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Definisjonen jeg bruker er at man ikke lenger er jomfru hvis man har hatt en eller annen form for sex med et annet menneske.. Poenget ved å si at man er jomfru eller ikke, er vel ikke å få fram at man har hatt pikken i vaginaen til jenta, men at man i det hele tatt har gjort noe seksuellt med et annet menneske... ?

 

Om dette er sex i rumpa, vagianen, munnen eller til og med fingring/runking spiller vel egentlig ingen stor rolle?

Skjønner jo at runking/fingring av et annet menneske ligger litt i grensesonen, men jeg syns allikevel at det kan kategoriseres som brudd på jomfrudommen.

Lenke til kommentar
Poenget ved å si at man er jomfru eller ikke, er vel ikke å få fram at man har hatt pikken i vaginaen til jenta, men at man i det hele tatt har gjort noe seksuellt med et annet menneske... ?

 

6878308[/snapback]

Eh, jo. Det er det for meg. Kanskje vi er uenig. Jeg ville aldri påstått at jeg ikke var jomfru fordi jeg hadde deltatt i noen former for seksuell aktivitet.

 

Tenk på alle jentene som er villig til å suge og dra og bli fingret av samtlige i på skolen, men venter med sex til de finner en spesiell person; de vil garantert seg på seg selv som jomfruer frem til de har "vanlig" sex.

 

Jeg kan alltid spørre de på forumet følgende spørsmål: Til de av dere som har fingret/suget eller blitt fingret/suget, men ikke har hatt sex (penis -> vagina): ser dere på dere selv som jomfruer?

Lenke til kommentar
Pfft, det er bare en definisjon jenter velsigner fordi den setter dem i et bedre lys. :p

6878490[/snapback]

Er ikke definisjonen "jeg er blitt runket, derfor kan jeg si at jeg ikke er jomfru" en som gutter velsigner fordi det setter dem i bedre lys? :wee:

 

Jenter vil være så uerfarne som mulig, gutter vil være så erfarne som mulig (jepp, det er en generalisering; kommenter den og dø), da velger vi hver vår definisjon. ^^

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

En mann er ikke lenger jomfru når han har hatt samleie (penetrering av en kvinne/mann). Så sammme hvor mye du blir sugd eller runka, så forblir du jomfru, men du blir jo mer erfaren på generell sex utenfor selve samleiet.

 

Dersom man leser innlegg av sexologer og den type ting, så sier de gjerne at "suging, slikking og onani er en fin måte å trene på før selve samleiet".

 

Så det er helt vanlig at man leker litt i periferien før man har samleie. Og de fleste samleier starter med forspill for å øke lysten og fylle blodet de riktige plassene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...