Haraldson Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 OK, her må vi tydeligvis ta til oss de nye forutsetningene, og komme med et nytt svar; 15 minutter sint for noen dråper cola i fanta kan, sett i forhold til "lovbruddet", virke som en "langsint reaksjon" for meg, tror ikke jeg hadde giddi å brydd meg om de cola-dråpene i det hele tatt. Når det er sagt - krangler dere mye?
iChristian Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Hun mente det ikke vondt, og var vel bare i et tullete humør. Hun mente i hvert fall at det at jeg delvis ødela middagen vår ved å være sur i 15 min. Vi var nemlig ute og spiste. Når jeg tenker over det var jeg faktisk sur i 1/3 av tiden vi spiste.. Men like fullt.. Hun synes det er for lenge, men jeg synes fortsatt at det ikke var lenge i det hele tatt. Krangler vel ikke så mye, men hun henger seg vel litt ofte opp i at jeg er "langsur", som hun mener ødelegger.
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Vil heller spørre deg om en ting; syns du det er verdt å reagere så sterkt på sånne ting (hvis det med colaen er nivået av jævlighet som skal til for å gjøre deg sint såpass lenge)?
Equerm Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget. Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille... I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur? 6861895[/snapback] Det er ikke noe å vere sur for egentlig
Tatt av vinen Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Du er da en relativt blid person om du bare er sint i 15 min.
iChristian Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 (endret) Vil heller spørre deg om en ting; syns du det er verdt å reagere så sterkt på sånne ting (hvis det med colaen er nivået av jævlighet som skal til for å gjøre deg sint såpass lenge)? 6862050[/snapback] Hei Det var samboeren min som skrev de innleggene i denne tråden i dag, så dette må nok justeres litt, sannsynligvis så ligger vel sannheten et sted i midten. Hun regnet med for å være lenge sur da hun blandet noen få dråper cola oppi et stort glass med fanta jeg hadde. Da var jeg sur i 15 min. Hun mener dette er lenge. Jeg mener det er legitimt og berettiget. Hun lurer også på hvorfor jeg drakk opp glasset dersom det var så ille... I tillegg, dersom jeg hadde drukket opp dette glasset lenge før disse 15 min var godt, ville jeg da også være berettiget lenge sur? 6861895[/snapback] Hun mente det ikke vondt, og var vel bare i et tullete humør. Hun mente i hvert fall at det at jeg delvis ødela middagen vår ved å være sur i 15 min. Vi var nemlig ute og spiste. Når jeg tenker over det var jeg faktisk sur i 1/3 av tiden vi spiste.. Men like fullt.. Hun synes det er for lenge, men jeg synes fortsatt at det ikke var lenge i det hele tatt. Krangler vel ikke så mye, men hun henger seg vel litt ofte opp i at jeg er "langsur", som hun mener ødelegger. 6861992[/snapback] Det som ikke nevnes er vel det at de 15 minuttene hadde vært oppe før denne hendelsen. Ja jeg ble sur og muggen i 15 minutter, jeg var tørst og Fanta med ettersmak av Cola er ikke godt når man ikke kan kjøpe en ny en. Jeg la forsåvidt til at dette gjaldt i både små og store ting: Alt mulig rart i mitt tilfelle, fra de store tingene til de relativt små. 6837344[/snapback] Men forsåvidt en ting har alltid 2 sider, sannheten er som regel et sted i midten. Ja jeg var kanskje unødvendig lenge sur etter denne brushendelsen, men spørsmålsformuleringen min i denne tråden var mer generelt ment. Som man kanskje kan se av begrensningen min i innlegg 3. Endret 14. september 2006 av Lomz
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Skrevet 14. september 2006 Men like fullt kan sånne, i mine øyne små hendelser, gjøre deg sint ganske lenge, og forutsetningene for det første spørsmålet er forandret. PS: Drikk vann hvis du er tørst
iChristian Skrevet 14. september 2006 Forfatter Skrevet 14. september 2006 Men like fullt kan sånne, i mine øyne små hendelser, gjøre deg sint ganske lenge, og forutsetningene for det første spørsmålet er forandret. PS: Drikk vann hvis du er tørst 6863486[/snapback] Du har sikkert rett
Anbefalte innlegg