Gå til innhold

Uoffisiell TDU club. Siden oppe. Les første post


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de får fixa litt på spillet snart!

 

Igår var vi 5 stk fra gamer.no klubben som var online samtidig, men vi var bare 2 som fant hverandre... 3 etterhvert da vi starta et muliplayer løp.

 

Har sett Avanore linke til div. info om at de jobber med denne saken og jeg håper de får litt fortgang i det.

 

Foresten så låste min xbox 360 seg for første gang siden jeg fikk maskina på release datoen! Det skjedde under et multiplayer løp i nettopp TDU igår... Oh lala...

Lenke til kommentar
Håper de får fixa litt på spillet snart!

 

Igår var vi 5 stk fra gamer.no klubben som var online samtidig, men vi var bare 2 som fant hverandre... 3 etterhvert da vi starta et muliplayer løp.

 

Har sett Avanore linke til div. info om at de jobber med denne saken og jeg håper de får litt fortgang i det.

 

Foresten så låste min xbox 360 seg for første gang siden jeg fikk maskina på release datoen! Det skjedde under et multiplayer løp i nettopp TDU igår... Oh lala...

6860232[/snapback]

 

 

Krisen :tease:

 

Du må ikke spille så mye, maskina blir sliten.

Hehe neida, bare tuller, maskina mi har også låst seg noen ganger, men det har altid hjulpet med en restart, og det er veldig sjeldent det skjer å så.

 

 

 

Over til TDU, håper å få tak i det idag, så jeg spør igjen, er det fult her i gamer.no klubben?

Lenke til kommentar

Over til TDU, håper å få tak i det idag, så jeg spør igjen, er det fult her i gamer.no klubben?

6860389[/snapback]

 

 

Om det er fullt i klubben så kan man vel lage en gamer.no klubb nr to vel? Gjør jo ingenting om man er flere klubber. Blir jo bare morsomere å kunne kjøre mot hverandre. :)

6860405[/snapback]

 

Akkurat. Det hadde vært drit artig :)

Klubben er full nå med 16 spillere.

 

Her er listen:

Lenke til kommentar
Håper de får fixa litt på spillet snart!

 

Igår var vi 5 stk fra gamer.no klubben som var online samtidig, men vi var bare 2 som fant hverandre... 3 etterhvert da vi starta et muliplayer løp.

 

Har sett Avanore linke til div. info om at de jobber med denne saken og jeg håper de får litt fortgang i det.

 

Foresten så låste min xbox 360 seg for første gang siden jeg fikk maskina på release datoen! Det skjedde under et multiplayer løp i nettopp TDU igår... Oh lala...

6860232[/snapback]

 

 

Krisen :tease:

 

Du må ikke spille så mye, maskina blir sliten.

Hehe neida, bare tuller, maskina mi har også låst seg noen ganger, men det har altid hjulpet med en restart, og det er veldig sjeldent det skjer å så.

6860389[/snapback]

Min månedsgamle 360 har låst seg én gang, og det var en gang jeg spilte TDU-demoen. ^^

Lenke til kommentar

Min har klikka flere ganger. Kjøpte den når den kom ut og jeg har stor tro på at de gangene det skjer så har det med spillet å gjøre. Fordi den klikker kun på enkelte spill og til veldigt sjeldne tider. Som regel når en klurer med noe angående Live så klikker den. Samt min maskin bråker noe så innihelvete mye nå at jeg tror en vifte er gåen. En kompis av meg hadde samme problem å det viste seg at den ene vifta var gåen så den som var igjen gikk på fult konstant. Men så var jeg så smart da jeg kjupte den for med en gang jeg hørte Microsoft så var det ikke tvil jeg bare måtte ha Elkjøps 3 års idiot forsikring på maskinen. Så jeg er safe yterliggere 2år+ til :) Så frister gå opp og få ny maskin siden den bråker sånn.... Men det er langt og et stort stress :p å gå helt opp dit for og skifte maskin.

Lenke til kommentar

Den første klubben klubben med noen fra gamer.no er tydeligvis "nedlagt".

Viser IKKE til den uoffisielle Gamer.no klubben. Den er full og sikkert aktiv.

 

Noen som kan ta initiativ til å starte opp uoffisielle Gamer.no 2 klubb?

Endret av Dec
Lenke til kommentar
Jeg og spillarkivet tok en match og nå fungerer ranking listen :)

Vi må få til noen interne løp og mot andre klubber

6861843[/snapback]

 

Det fungerte veldig bra. Nå har jeg også fått trimmet Enzo`en min, så neste gang stiller vi likt :cool: Be afraid, be very afraid hehe:D

 

Har ikke fått vært så mye online denne uka fordi jeg har hatt veldig mye å gjøre på skolen, pluss at det har kommet mange andre spill jeg også må spille. Lover ikke så godt for denne helgen heller når både Gudfaren og NHL07 kommer i dag/morgen. Men fra og med søndagskvelden/-natta er jeg med, og neste uke (da blir jeg masse online) :D

Lenke til kommentar

** Klubbmøte 17/9 kl 21.00 **

 

Synes det er på tide at vi i klubben møtes i TDU

 

Hva med å sette opp en tid til Søndag? Kan vi ha noen interne konkurranser, få inn rating på klubben og ha det morro :)

Bare bli litt kjent med folk og sånt

 

Jeg jobber både lørdag og søndag, men er klar rundt 21 tiden.

 

Så da setter jeg opp en liste hvem som kan spille

Vi møtes i klubbhuset 17/9 kl 21

Legg til listen med deres navn dere som kan

 

-avanore

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...